Deň otcov po japonsky! Toyota vám v reklame ukáže, ako na to
Toyota sa vJaponsku vrámci reklamy zaujímavým spôsobom zhostila témy Dňa otcov, keď do sveta vypustila dojímavo, tvorivo zhotovená videomontáž, zobrazujúcu vzťah medzi otcom ajeho dcérou zrôznych hľadísk.
Reklama a zároveň dojímavé video otca a dcéry. To dokáže iba Toyota
Prvá polovica tri apol minútového videa je vlastne zbierkou otcových spomienok na dcéru, na to, ako rástla aako sa rokmi menila (spomienky sú vo videu prítomné zpohľady prvej osoby), pričom všetky obrazy sa vdruhom pláne nejakým spôsobom dotýkajú vzťahu rodiny aautomobilov značky Toyoty. Vjednom okamihu tak dcéra ešte ako batoľa plače vautosedačke, vnasledujúcom je znej už tínedžerka, ktorá trieska dverami, aby sanakoniec zmenila na hrdú mamu snálepkou Dieťa na palube, nalepenou na jej vlastnom mini-vane.
Druhá polovica videa je dojemným pletencom obrazov: vidíme spomienky na milujúceho otca vrôznych situáciách aročných obdobiach, na to, ako jej podáva ružové rukavice, ktoré dievčina hodí do koša, ito,ako zneho vyžaruje hrdosť na dcérinej svadbe.
Prvý skutočný reklamný moment (dovtedy totiž prevažuje čosi iné) prichádza až na konci videa, keď otec na základe zvuku kolízneho alarmu Toyoty prudko zabrzdí aobzrie sa, aby skontroloval, či je sdcérou avnučkou všetko vporiadku.
Posolstvo: Otcovia si prosto nemôžu pomôcť a obzerajú sa späť.
https://youtube.com/watch?v=Me1GIDy-U9g