Buďte správne informovaný! Získajte prémiový účet TU
Prihlásenie
Zakúpiť členstvo
Používate zastaralý prehliadač, stránka sa nemusí zobraziť správne, môže sa zobrazovať pomaly, alebo môžu nastať iné problémy pri prehliadaní stránky. Odporúčame Vám stiahnuť si nový prehliadač tu.
FOAF.sk - Aký má firma zisk? Kto ju vlastní? Kto má dlhy? Zistite TU

Ako rozbehnúť online business?

Businessman plan growth
Thinkstock
15. augusta 2017 Tlačiť

BRATISLAVA 15. augusta 2017 (P/PR) – Existuje osvedčená postupnosť krokov, ktoré vám prinesú úspech na poli online podnikania. Riadili sa nimi už tisíce ľudí, ktorí za svojou cestou k úspechu podnikli týchto 7 krokov. Prijmete pozvanie na cestu?

Ako sa vyhnúť chybe, ktorú robí väčšina?
Mnoho ľudí robí chybu hneď na začiatku v tom, že sa v prvom rade pozerajú na produkt a až v druhom na trh. Aby ste zvýšili svoje šance na úspech, pozrite sa na veci v opačnom poradí. Trik je v tom nájsť skupinu ľudí, ktorá rieši istý problém, napríklad predaj ready made a.s., ale riešenia nenachádza.
• Navštevujte online fóra a pýtajte sa ľudí na problémy, ktoré ich trápia.
• Získavajte kľúčové slová, na ktoré napriek tomu, že sú vyhľadávané, neexistuje mnoho webstránok.
• Sledujte konkurenciu, učte sa od nej a robte veci lepšie ako vaši konkurenti.

Píšte kvalitný obsah
Práve obsah je moment, ktorý predáva. Ako teda tvoriť zaujímavý obsah?:
• Opíšte problém, ktorý váš produkt rieši.
• Pridajte odporúčania a názory ľudí, ktorí váš produkt používajú.
• Hovorte o produkte a o tom ako prináša užívateľovi úžitok.
• Ponúknite silnú záruku.
• Vzbuďte naliehavosť.

V článku by ste sa mali zamerať na informácie o tom ako váš produkt alebo služba dokáže riešiť problémy ľudí a prečo napríklad používať tonery Epson. Prosto prečo je práve váš produkt jedinečný.

Vytvorte si vlastnú web stránku
Akonáhle máte okruh potenciálnych zákazníkov a produkt, ktorý by ich mohol zaujať, je na čase spustiť web. Mal by byť vizuálne príťažlivý, zároveň ale jednoduchý. Na zachytenie pozornosti kupujúceho máte totiž menej ako 5 sekúnd, inak zmizne a už sa možno nikdy nevráti.
• Vyberte jedno, max. dve obyčajné typy písma na bielom pozadí.
• Na každej stránke umožnite jednoduchú, jasnú navigáciu.
• Zahrňte do webu ponuku na prihlásenie, aby ste mohli zbierať e-mailové adresy.
• Uľahčite nákup – nie viac ako jedno či dve kliknutia medzi zákazníkom a pokladňou.

Ako zacieliť na užívateľov
PPC kampane sa považujú za najľahšiu cestu ako dostať užívateľov na úplne novú web stránku. Umožňujú testovanie rôznych kľúčových slov, titulkov, cien a spôsobov predaja a okamžite sa zobrazujú na vyhľadávacích stránkach. PPC vám pomôže zaistiť okamžitú návštevnosť a umožní zistiť najvhodnejšie kľúčové slová vzhľadom na konverzie. Neskôr určite budete chcieť reklamu v Google či iné možnosti propagácie.

Vytvorte si povesť odborníka
Ľudia chodia na internet za účelom hľadania informácií. Uveďte informácie zdarma na iných weboch spolu s odkazom na váš web a uvidíte, že vaša návštevnosť bude rásť rovnako ako bude stúpať pozícia vášho webu vo vyhľadávačoch.
• Vytvorte zdarma články, videá alebo iný obsah, ktorý ľudia považujú za dôležitý.
• Distribuujte obsah prostredníctvom on-line adresárov a sociálnych médií.
• K hodnotnému obsahu na vašom webe zahrňte možnosť „poslať priateľovi“.
• Buďte aktívny na fórach a stránkach sociálnych sietí, na ktorých „visí“ váš cieľoví trh-zákazník.

Vytvorte reálny dojem, že vaša práca je presná ako spoľahlivosť laboratórnych váh.

Zvýšte svoj príjem prostredníctvom spätného predaja
Uzavretie prvého predaja je dôležitý moment, od ktorého by ste sa mali odpichnúť. Ako? Rozvíjajte vzťah s vašimi zákazníkmi a prijmite ich k tomu, aby u vás nakupovali znova:
• ponúknite produkty, ktoré dopĺňajú ich pôvodný nákup.
• ponúkajte vernostné kupóny.
• ponúknite súvisiace produkty aj po tom, ako zákazník dokončí objednávku.

Internetové prostredie sa veľmi rýchlo mení, no základné princípy ostávajú. Odrazte sa z nich, zaujímajte sa o pozitíva SMS marketingu a rozvíjajte seba aj svoje podnikanie.

Odporúčané ebooky

K téme

FOAF.sk firmy - Hosp. výsledky, súvahy, výkazy, DLHY, vlastníci - Zistite TU

Témy

podnikanietipy na úspechúspech

Najčítanejšie za 24 hodín

Z kategórie Inšpirácia

Poradca podnikateľa a živnostníka

Prémiový obsah pre členov klubu Podnikam.sk

Zobraziť ďalšie články

Seriály na Podnikam.sk

Školenia, semináre, kurzy

BOZP - Bezpečnosť a ochrana zdravia pri práci
BOZP vo výrobe
Cash flow
Clo
Clo a logistika
Controlling
Dane a účtovníctvo
Doprava
Dotácie
DPH - Daň z pridanej hodnoty
DzP - Dane z príjmu
Enviro
Environmentalistika
Eurofondy
Finančné riadenie
IAS/IFRS
Koronavírus
Legislatíva a zákony
Legislatíva, zákony
Logistika
Manažérske zručnosti
Manažment
Marketing
Marketing a predaj
Medzinárodné účtovné štandardy - IAS/IFRS, US GAAP
Medzinárodné účtovné štandardy (IAS/IFRS, US GAAP)
Medzinárodné zdaňovanie
Mzdy a odvody
Nehnuteľnosti
Osobný rozvoj
Ostatné dane
Personalistika
Pohľadávky
Pracovné právo
Právo
Právo a manažment
Právo, Pracovné právo
Predaj
Riadenie
Riadenie firmy
Riadenie ľudských zdrojov
Samospráva
Školstvo
Školy
Smernice
Stavebníctvo
Účtovníctvo
Účtovníctvo a dane
Účtovníctvo verejnej správy
Umelá inteligencia
Verejná správa
Verejné obstarávanie-obstarávateľ
Verejné obstarávanie-uchádzač
Výroba
žiadny
Živnosť

november

21nov8:30Zákonník práce v roku 2024 – zmeny v praxi8:30 Udalosť usporiadaná: Verlag Dashöfer, s.r.o. Typ Udalosti:ŠkolenieOblasť školenia:Personalistika,Pracovné právo

21nov8:30Ako využiť potenciál vašej značky na maximum - pomocou brand archetypov8:30 Udalosť usporiadaná: Verlag Dashöfer, s.r.o. Typ Udalosti:ŠkolenieOblasť školenia:Riadenie

21nov8:30Zákonník práce v roku 2024 – zmeny v praxi8:30 Udalosť usporiadaná: Verlag Dashöfer, s.r.o. Typ Udalosti:ŠkolenieOblasť školenia:Personalistika,Pracovné právo

Zobraziť všetky školenia

Eshop Podnikam.sk

Prejsť do eshopu

Zoznam firiem B2B

Zobraziť všetky firmy
Copyright © iSicommerce s.r.o. Všetky práva vyhradené. Vyhradzujeme si právo udeľovať súhlas na rozmnožovanie, šírenie a na verejný prenos obsahu. Ochrana osobných údajov | Podmienky používania | Kontakt | GDPR - Nastavenie sukromia
X