Buďte správne informovaný! Získajte prémiový účet TU
Prihlásenie
E-shop
Používate zastaralý prehliadač, stránka sa nemusí zobraziť správne, môže sa zobrazovať pomaly, alebo môžu nastať iné problémy pri prehliadaní stránky. Odporúčame Vám stiahnuť si nový prehliadač tu.

Ako stratiť dôveru zákazníka za menej ako 5 sekúnd?

Ako stratiť dôveru zákazníka za menej ako 5 sekúnd?
Fotobanka Pixmac
9. augusta 2012 Zdroj Autor: Martin Mišík, konzultant a tréner v oblasti predaja a komunikácie Tlačiť

Dnes to bude krátky, ale dôležitý tip do predaja. Nedávna skúsenosť z predajne elektroniky, kde som sa zaujímal o autorádiá. 

Nedajte vždy na rady predavača

Hľadal som medzi vystavenými kusmi také, ktoré by mi vyhovovalo. Nie som náročný, ale vedel som, čo chcem.  Vytipoval som si z nich dva. Prišiel predavač a pustili sme sa do debaty… 

Povedal som mu, aké mám na autorádio požiadavky a ukázal som mu tie, ktoré ma zaujali. Celkom dobre rozohraná partia, myslel som si. Dal mi za pravdu a…podržte sa, začal mi odporúčať tretie autorádio. To by mi až tak nevadilo, až na to, že to tretie rádio nespĺňalo jednu z mojich hlavných požiadaviek!Je mi záhadou, prečo to urobil. Pravdepodobne mi odporúčal autorádio, ktoré sa páčilo JEMU. Alebo model, ktorého sa chcel zbaviť, alebo, alebo…Podčiarknuté, sčítané – v tom momente stratil moju dôveru. Buď nepočúval, čo od autorádia chcem, alebo sa snažil presadiť „svojho koňa“, ktorý však nevyhovoval MNE. V každom prípade ma ako zákazníka v tom okamihu stratil.Poučenie: pri ponúkaní sa riaďte tým, čo očakáva a chce zákazník a nie tým, čo sa páči vám. Je jedno, či sa to týka modelu, farby, ceny atď. Lebo kupuje ON, a nie vy. A v prípade, že je jeho výber nesprávny, riaďte sa pokynmi z článku „Čo so zákazníkom, ktorý VIE, čo chce?“.

 

Odporúčané články

Najčítanejšie za 24 hodín

Z kategórie Marketing

Poradca podnikateľa a živnostníka

Prémiový obsah pre členov klubu Podnikam.sk

Zobraziť ďalšie články

Seriály na Podnikam.sk

Školenia, semináre, kurzy

BOZP - Bezpečnosť a ochrana zdravia pri práci
BOZP vo výrobe
Cash flow
Clo
Clo a logistika
Controlling
Dane a účtovníctvo
Doprava
Dotácie
DPH - Daň z pridanej hodnoty
DzP - Dane z príjmu
Enviro
Environmentalistika
Finančné riadenie
IAS/IFRS
Legislatíva a zákony
Legislatíva, zákony
Logistika
Manažérske zručnosti
Manažment
Marketing
Marketing a predaj
Medzinárodné účtovné štandardy (IAS/IFRS, US GAAP)
Medzinárodné zdaňovanie
Mzdy a odvody
Nehnuteľnosti
Osobný rozvoj
Ostatné dane
Personalistika
Pohľadávky
Pracovné právo
Právo
Riadenie
Riadenie firmy
Riadenie ľudských zdrojov
Samospráva
Školstvo
Školy
Stavebníctvo
Účtovníctvo
Účtovníctvo a dane
Verejná správa
Verejné obstarávanie-obstarávateľ
Verejné obstarávanie-uchádzač
Výroba
žiadny
Živnosť

júl

05aug6:30Výkon činnosti stavbyvedúceho a vedúceho montéra 6:30 Udalosť usporiadaná: Verlag Dashöfer, s.r.o. Typ Udalosti:ŠkolenieOblasť školenia:Stavebníctvo

06aug6:30CASH FLOW - Prehľad peňažných tokov a jeho zostavenie6:30 Udalosť usporiadaná: Verlag Dashöfer, s.r.o. Typ Udalosti:ŠkolenieOblasť školenia:Cash flow,Manažérske zručnosti,Manažment

07aug6:30Zmluvy o zamedzení dvojitého zdanenia a transferové oceňovanie6:30 Udalosť usporiadaná: Verlag Dashöfer, s.r.o. Typ Udalosti:ŠkolenieOblasť školenia:Legislatíva a zákony,Legislatíva, zákony,Medzinárodné zdaňovanie

Zobraziť všetky školenia

Eshop Podnikam.sk

Prejsť do eshopu

Zoznam firiem B2B

Zobraziť všetky firmy
Copyright © iSicommerce s.r.o. Všetky práva vyhradené. Vyhradzujeme si právo udeľovať súhlas na rozmnožovanie, šírenie a na verejný prenos obsahu. Ochrana osobných údajov | Podmienky používania | Kontakt
OK

Web obsahuje cookies. Prevádzkovateľ webu nezbiera žiadne osobné údaje, ak nie ste registrovaný. Web obsahuje prvky tretích strán. Viac k: Ochrana osobných údajov a cookies

X