Buďte správne informovaný! Získajte prémiový účet TU
Prihlásenie
Zakúpiť členstvo
Používate zastaralý prehliadač, stránka sa nemusí zobraziť správne, môže sa zobrazovať pomaly, alebo môžu nastať iné problémy pri prehliadaní stránky. Odporúčame Vám stiahnuť si nový prehliadač tu.
FOAF.sk - Aký má firma zisk? Kto ju vlastní? Kto má dlhy? Zistite TU

Čo by mala obsahovať firemná webstránka?

Čo by mala obsahovať firemná webstránka?
Fotobanka Pixmac
23. septembra 2011 Autor Podnikam.SK, SITA Tlačiť
Tak ako každá reklama, aj dobrá webová stránka môže zaujať nášho zákazníka, aby prišiel a kúpil si tovar alebo službu, ktorú ponúkame. Najdôležitejšie je, aby stránka obsahovala všetky potrebné informácie, ktoré zákazník hľadá. Sú to informácie o tom, kto sme, čo ponúkame, za akých podmienok to ponúkame, a aká je cena a miesto, kde si tovar alebo službu môže obstarať. To sú základné informácie, ale zákazník môže hľadať aj ďalšie doplňujúce informácie, na základe ktorých sa následne môže rozhodnúť, či výrobok kúpi alebo nie.
 

Čím viac informácií na firemnom webe, tým lepšie

Medzi tieto patria referencie, certifikáty, technické dokumentácie, popisy výrobkov alebo služieb, fotografie a videá. Čím viac informácií, tým väčšia možnosť na úspech. Nezabudnite na kontaktné informácie o adrese, telefónných číslach, IČO, DIČ a či ste alebo nie ste platcom DPH, čísla bankových účtov, adresy prevádzok, otváracie hodiny, mapy, kde sa prevádzky nachádzajú. Tvorbe webovej stránky by sme mali venovať dostatok času a financií, pretože táto stránka pre nás znamená budúce peniaze.
 

 

Základné pravidlá pri tvorbe webovej stránky

  1. Uveďte všetky potrebné informácie o tom kto ste, čo robíte, kontaktné informácie a ceny. Skúste si predstaviť, že ste potenciálny zákazník a zamyslite sa nad tým, čo by ste ako zákazník potrebovali na stránke zistiť, či vyhľadať. Kontaktné informácie by mali byť umiestnené tak, aby ich zákazník našiel čo najľahšie. 
  2. Obohaťte stránku nejakými zaujímavými prvkami. Zákazníka môžu zaujať napríklad pekné fotografie, videá, pohybujúce sa prvky, zaujímavé farebné spracovanie.
  3. Dajte svojej stránke peknú, stručnú a jasnú štruktúru. Texty na stránkach by nemali byť prehustené, mali by byť pekne usporiadané. Medzery medzi riadkami by mali byť dostatočné, aby pre návšetníka stránky bol text ľahko čitateľný. Jednolivé texty a odseky môžu byť zvýraznené alebo farebne odlíšené. Mapa stránky by mala byť zostavená jasne, mali by byť presne určené, čo sa pod ktorým záhlavím nachádza. 
  4. Zvoľte si stručný, jasný a ľahko zapamätateľný názov stránky. Názov stránky by mal byť čo najvýstižnejší, nemal by obsahovať čísla a pomlčky. Niekedy postačí len jediné slovo.
  5. Referencie od iných môžu poskytnúť potenciálnym zákazníkom informácie, ktoré ste na stránke neuviedli. 
  6. Nezabudnite si svoju stránku optimalizovať (SEO). Ide vlastne o to, aby bola stránka ľahko dosiahnuteľná vyhľadávačmi. Stránka by mala byť dobre nakódovaná, mala by obsahovať vhodné slová v textoch na stránke (napríklad ak ponúkate reklamné služby v Prešove nezabudnite v textoch na stránke uviesť reklama, Prešov, potom vyhľadávač vašu stránku nájde), musí obsahovať dobré linkovanie, a správne slová v URL adresách.
  7. Nezabudnite stránku aktualizovať. Na stránke by sa mali nachádzať údaje, ktoré sú presné a čerstvé. Ak sa napríklad zmení adresa vášho podnikania, zmeňte to aj na svojej stránke. Ak začnete ponúkať nový výrobok, pridajte jeho obrázok, popis a ďalšie informácie na stránku. 
  8. Bezpečnosť stránky je tiež veľmi dôležitá.
  9. Nezabudnite, aby stránka obsahovala všetko, čo vyžaduje zákon. Podľa zákona musí mať podnikateľ na stránke uvedené svoje obchodné meno, sídlo alebo miesto podnikania, identifikačné číslo, označenie registra, ktorý podnikateľa zapísal a číslo zápisu. Nie je však určené, kde sa tieto informácie majú nachádzať. 
  10. Aj tu platí pravidlo: Buďte lepší ako konkurencia. Aby sme boli lepší ako konkurencia, mali by sme našu stránku obohatiť niečím výnimočným. 

 

Ako vytvoriť web stránku

Pri tvorbe stránky si najprv premyslite, čo chcete na stránke mať. Pozrite si stránky konkurentov a premyslite si, čím by ste na stránke mohli zaujať zákazníka oproti konkurencii. Potom kontaktujte špecialistu, ktorý vám web stránku vytvorí. Vytvorí vám vlastne štruktúru stránky, navrhne grafické riešenie. Na tvorbu mu musíme dodať potrebné materiály ako sú popisy produktov, obrázky, videá, technické dokumentácie a kontaktné infromácie.
 
Nezabudnite osloviť viacero špecialistov a porovnajte si cenu a kvalitu ponúkaných služieb. Keď si vyberáte toho, kto vám stránku vytvorí, skontrolujte si, či v cenovej ponuke zarátal aj tieto činnosti: 
 
  • analýza kľúčových slov a konkurencie vo vyhľadávaní v internetových vyhľadávačoch (Google, Zoznam, Yahoo a pod.)
  • formátovanie alebo úprava dodaných textov pre web
  • onpage optimalizácia web stránky pre vyhľadávače
  • offpage optimalizácia web stránky, ktorá by mala obsahovať registráciu do minimálne 30-tich najkvalitnejších slovenských a českých katalógov firiem a web stránok
  • inštalácia a meranie štatistík návštevnosti web stránky

 

Po vytvorení web stránky by mala spolupráca aj naďalej pokračovať, pretože je potrebné stránku upravovať a aktualizovať. Niekedy sa neskôr nájdu chyby, ktoré na začiatku neboli viditeľné. Nakoniec nezabudnite svoju web stránku prezentovať napríklad v novinách, v letákoch, v televízii a rádiu alebo na iných webových stránkach. 

 

ph

 

K téme

FOAF.sk firmy - Hosp. výsledky, súvahy, výkazy, DLHY, vlastníci - Zistite TU

Najčítanejšie za 24 hodín

Z kategórie Marketing

Poradca podnikateľa a živnostníka

Prémiový obsah pre členov klubu Podnikam.sk

Zobraziť ďalšie články

Seriály na Podnikam.sk

Školenia, semináre, kurzy

BOZP - Bezpečnosť a ochrana zdravia pri práci
BOZP vo výrobe
Cash flow
Clo
Clo a logistika
Controlling
Dane a účtovníctvo
Doprava
Dotácie
DPH - Daň z pridanej hodnoty
DzP - Dane z príjmu
Enviro
Environmentalistika
Eurofondy
Finančné riadenie
IAS/IFRS
Industry 4.0
ISO
Komunikačné zručnosti
Koronavírus
Legislatíva a zákony
Legislatíva, zákony
Logistika
Manažérske zručnosti
Manažment
Marketing
Marketing a predaj
Marketingové zručnosti
Medzinárodné účtovné štandardy - IAS/IFRS, US GAAP
Medzinárodné účtovné štandardy (IAS/IFRS, US GAAP)
Medzinárodné zdaňovanie
Mzdy a odvody
Nehnuteľnosti
Osobný rozvoj
Ostatné dane
Personalistika
Počítačové zručnosti
Pohľadávky
Pracovné právo
Právo
Právo, Pracovné právo
Predaj
Riadenie
Riadenie firmy
Riadenie ľudských zdrojov
Samospráva
Školstvo
Školy
Smernice
Stavebníctvo
Účtovníctvo
Účtovníctvo a dane
Účtovníctvo verejnej správy
Verejná správa
Verejné obstarávanie-obstarávateľ
Verejné obstarávanie-uchádzač
Výroba
žiadny
Živnosť

marec

27mar9:30ChatGPT a Bard – využitie v biznise9:30 Udalosť usporiadaná: Verlag Dashöfer, s.r.o. Typ Udalosti:ŠkolenieOblasť školenia:Marketing

27mar9:30ChatGPT a Bard – využitie v biznise9:30 Udalosť usporiadaná: Verlag Dashöfer, s.r.o. Typ Udalosti:ŠkolenieOblasť školenia:Marketing

27mar9:30ChatGPT a Bard – využitie v biznise9:30 Udalosť usporiadaná: Verlag Dashöfer, s.r.o. Typ Udalosti:ŠkolenieOblasť školenia:Marketing

Zobraziť všetky školenia

Eshop Podnikam.sk

Prejsť do eshopu

Zoznam firiem B2B

Zobraziť všetky firmy
Copyright © iSicommerce s.r.o. Všetky práva vyhradené. Vyhradzujeme si právo udeľovať súhlas na rozmnožovanie, šírenie a na verejný prenos obsahu. Ochrana osobných údajov | Podmienky používania | Kontakt | GDPR - Nastavenie sukromia
X