- Podnikam.sk
- Články
- Podujatia
- Ďalší ShopMasters sa blíži. Odborníci z Notina a Heureky budú hovoriť o práci s dátami!
Ďalší ShopMasters sa blíži. Odborníci z Notina a Heureky budú hovoriť o práci s dátami!
Úspešné komunitné podujatie pre e-shopistov pokračuje a prináša ďalšiu sériu prednášok, obľúbených mastermindov a networking. Tentoraz sa stretnutie uskutoční 12. októbra priamo v kanceláriách Heureky. Hlavnými prednášajúcimi budú zástupcovia spoločností Notino či Google, ktorí predstavia, ako efektívne pracovať s produktovými a zákazníckymi dátami nielen pred hlavnou sezónou.
ShopMasters je pravidelné stretnutie majiteľov e-shopov, ktorí sa delia o svoje skúsenosti a navzájom si radia, ako uspieť v podnikaní. Podujatie, ktoré sa uskutoční 12. októbra v kanceláriách Heureka Group, sa tentoraz zameria na riadenie firmy založené na dátach.
Hlavná téma bude rezonovať nielen v siedmich mastermindových skupinách pod vedením skúsených mentorov, ale aj v troch prednáškach. Tie povedú Martin Slavětínský, analytik Business Intelligence pre Heureka Group, Martin Kavřík, vedúci dátovej kancelárie zo spoločnosti Notino a v neposlednom rade Ivona Hamová, analytická konzultantka spoločnosti Google.
„Dáta skrývajú obrovské možnosti optimalizácie podnikových procesov. Bez adekvátnej interakcie s biznisom sa však ich potenciál nedá naplno využiť. Vo svojej prezentácii na niekoľkých príkladoch ukážem, aké dôležité je zamerať sa nielen na technologickú stránku veci, ale aj na nadväzujúce biznis procesy,“ vysvetľuje Martin Kavřík, Head Of Data Office v Notino.
Okrem neho vystúpia počas popoludnia aj ďalší odborníci. Martin Slavětínský zo skupiny Heureka načrtne, kam sa bude uberať dopyt zákazníkov v hlavnej nákupnej sezóne alebo ako sa zmenilo vnímanie ceny ako najdôležitejšieho faktora pre výber e-shopu. Ivona Hamlová, analytická konzultantka technologického gigantu Google, poradí, ako efektívne využívať dáta v rámci nástroja Google Merchant Center.
„Ľudia si v súčasnosti veľmi dobre uvedomujú, za čo míňajú svoje peniaze, a naďalej si uťahujú opasky. Pre podniky je preto mimoriadne dôležité, aby dokázali osloviť potenciálnych zákazníkov v správny moment a vhodne na to využili vlastné údaje. Ak e-shop nechce, aby jeho podnikanie stagnovalo, bude sa musieť naučiť pracovať s dátami a využívať ich pri rozhodovaní,“ dodáva Jakub Stupka, prevádzkový riaditeľ spoločnosti Ecomail.cz, ktorá je spolu s Heurekou, Shoptetom a Zásilkovou hlavným organizátorom tohto podujatia.
Vstupenky si môžete zakúpiť na webovej stránke www.shopmasters.cz, kde nájdete aj kompletný program a všetky ďalšie informácie.
Informačný servis