Buďte správne informovaný! Získajte prémiový účet TU
Prihlásenie
Zakúpiť členstvo
Používate zastaralý prehliadač, stránka sa nemusí zobraziť správne, môže sa zobrazovať pomaly, alebo môžu nastať iné problémy pri prehliadaní stránky. Odporúčame Vám stiahnuť si nový prehliadač tu.
FOAF.sk - Aký má firma zisk? Kto ju vlastní? Kto má dlhy? Zistite TU

Konica Minolta pomáha s digitalizáciou zákazníckej komunikácie spoločnosti Packeta

01.jpg
Foto: Packeta
28. júna 2022 Autor Informačný servis Tlačiť

Zrýchlenie, zjednodušenie a automatická kontrola reklamačného procesu, to sú hlavné prínosy interaktívneho formulára od Konica Minolta, ktorým spoločnosť Packeta výrazne zlepšuje a zrýchľuje komunikáciu so zákazníkmi. Digitálne inovácie vytvárajú užívateľsky prívetivé prostredie. Zákazníci môžu napríklad  potvrdiť reklamáciu elektronickým podpisom, čím odpadáva doterajšie nevyhnutné ručné vyplnenie, skenovanie formulára a odosielanie e-mailom. Riešenie Konica Minolta využíva skupina Packeta vo všetkých krajinách kam doručuje svoje zásielky.

„Predtým sa bežne stávalo, že zákazník napríklad zle vyplnil číslo účtu, alebo zabudol priložiť nejakú prílohu. V takomto prípade sme ho museli opätovne kontaktovať a vymeniť si niekoľko e-mailov. To samotný reklamačný proces komplikovalo, spomaľovalo a zbytočne vznikali ďalšie náklady. Nový formulár všetkým týmto potencionálnym problémom predchádza. Celý proces automaticky kontroluje a zrýchľuje. Sme radi, že teraz je pre našich zákazníkov komunikácia s Packetou a ďalšími spoločnosťami v skupine Packeta jednoduchšia, rýchlejšia a užívateľsky  príjemnejšia,“ konštatuje  Olívia Gemzová, manažérka zákazníckeho servisu a dodáva „S technológiami od Konica Minolta môžeme elektronický podpis uplatniť aj v rámci ďalších interných a externých procesov Packety, kde sú doteraz potrebné papiere. Nasadené riešenie je totiž vo forme SaaS v našom vlastnom cloudovom systéme a je univerzálne využiteľné pre zachovanie maximálnej bezpečnosti a kontroly nad dátami.“

02.jpg
Foto: Konica Minolta

„Požiadavkou mnohých zákazníkov bola digitalizácia reklamačných dokumentov. S využitím technológie elektronického podpisu Signi sme však dosiahli riešenie, pri ktorom ani žiadny dokument určený na zdigitalizovanie nevznikne. Spoločnosti Packeta sme tak pomohli zjednotiť a zrýchliť reklamačný proces a jej zákazníkom sme ušetrili čas kompletným prevodom reklamácie do on-line prostredia,“ konštatuje Petr Atanasčev, riaditeľ produktového marketingu Konica Minolta.

Nový reklamačný formulár je plne interaktívny a vyžaduje iba údaje potrebné pre daný typ reklamácie. U nich navyše automaticky kontroluje ich správne a kompletné vyplnenie. Vďaka elektronickému podpisu tak odpadá predchádzajúce nutné skenovanie podpísaného dokumentu a odosielanie formulára e-mailom. Naviac nevyžaduje inštaláciu žiadneho programu, alebo aplikácie a zákazníci Packety ho môžu využiť pri vypĺňaní reklamácie vo webovom rozhraní na počítači, alebo mobilnom telefóne.

03.jpg
Foto: Konica Minolta

Packeta zjednodušuje pomocou nového riešenia taktiež aj reklamačný proces v prípade zásielok zo zahraničia. Ten je aktuálne totožný pre celú skupinu Packeta a reklamáciu tak je jednoduché podávať na riešenie do inej krajiny pri zachovaní histórie. Vyplnenie formulára je možné v siedmych jazykových mutáciách, ktoré je možné prepínať aj počas samotného vypĺňania. Riešenie Konica Minolta súčasne poskytuje aj vysokú bezpečnosť a ochranu jednak osobných údajov ako aj ochranu  pred útokmi na internete.

Elektronický podpis je právne uznateľný pre 90 % bežnej administratívnej agendy ako sú zmluvy, objednávky, faktúry či odozdávacie protokoly. Tie sú potom platné a právne záväzné na celom území EÚ. Podpisovanie dokumentov sa vďaka tejto funkcii zásadne urýchli, zlacní a zvýši sa aj aj bezpečnosť celého procesu. Konica Minolta poskytuje službu elektronického podpisu Signi nielen samostatne, ale aj ako súčasť vlastných riešení pre správu digitalizovaných dokumentov a elektronických archívov. V kombinácií s týmito riešeniami nie je potrebné teraz dokumenty ani fyzicky archivovať. To pomáha ďalej šetriťfinančné náklady na prevádzku skladov, tlač ako aj energie s nimi spojené.

04.jpg
Foto: Packeta

Všeobecne môžeme povedať, že vďaka digitalizácii dokážete znížiť náklady na spracovanie dokumentov až o polovicu. „Overili sme si, že iba zavedením vyťažovania faktúr dokážu stredne veľké spoločnosti ušetriť za rok takmer 10 000 Eur. Pri plnej digitalizácií so zrýchleným vyhľadávaním a plnou automatizáciou dokumentových procesov môžu firmy zo segmentu SMB získaťročnú úsporu 20 až 25 000 Eur,“ uzatvoril Petr Atanasčev.

Informačný servis

K téme

FOAF.sk firmy - Hosp. výsledky, súvahy, výkazy, DLHY, vlastníci - Zistite TU

Témy

Konica MinoltaPacketaPR

Najčítanejšie za 24 hodín

Z kategórie Správy

Poradca podnikateľa a živnostníka

Prémiový obsah pre členov klubu Podnikam.sk

Zobraziť ďalšie články

Seriály na Podnikam.sk

Školenia, semináre, kurzy

BOZP - Bezpečnosť a ochrana zdravia pri práci
BOZP vo výrobe
Cash flow
Clo
Clo a logistika
Controlling
Dane a účtovníctvo
Doprava
Dotácie
DPH - Daň z pridanej hodnoty
DzP - Dane z príjmu
Enviro
Environmentalistika
Eurofondy
Finančné riadenie
IAS/IFRS
Industry 4.0
ISO
Komunikačné zručnosti
Koronavírus
Legislatíva a zákony
Legislatíva, zákony
Logistika
Manažérske zručnosti
Manažment
Marketing
Marketing a predaj
Marketingové zručnosti
Medzinárodné účtovné štandardy - IAS/IFRS, US GAAP
Medzinárodné účtovné štandardy (IAS/IFRS, US GAAP)
Medzinárodné zdaňovanie
Mzdy a odvody
Nehnuteľnosti
Osobný rozvoj
Ostatné dane
Personalistika
Počítačové zručnosti
Pohľadávky
Pracovné právo
Právo
Právo a manažment
Právo, Pracovné právo
Predaj
Riadenie
Riadenie firmy
Riadenie ľudských zdrojov
Samospráva
Školstvo
Školy
Smernice
Stavebníctvo
Účtovníctvo
Účtovníctvo a dane
Účtovníctvo verejnej správy
Umelá inteligencia
Verejná správa
Verejné obstarávanie-obstarávateľ
Verejné obstarávanie-uchádzač
Výroba
žiadny
Živnosť

apríl

09máj8:30Compliance management system (CMS)8:30 Udalosť usporiadaná: Verlag Dashöfer, s.r.o. Typ Udalosti:ŠkolenieOblasť školenia:Legislatíva, zákony

09máj8:30Rast cien stavebných materiálov8:30 Udalosť usporiadaná: Verlag Dashöfer, s.r.o. Typ Udalosti:ŠkolenieOblasť školenia:Stavebníctvo

09máj8:30Compliance management system (CMS)8:30 Udalosť usporiadaná: Verlag Dashöfer, s.r.o. Typ Udalosti:ŠkolenieOblasť školenia:Legislatíva, zákony

Zobraziť všetky školenia

Eshop Podnikam.sk

Prejsť do eshopu

Zoznam firiem B2B

Zobraziť všetky firmy
Copyright © iSicommerce s.r.o. Všetky práva vyhradené. Vyhradzujeme si právo udeľovať súhlas na rozmnožovanie, šírenie a na verejný prenos obsahu. Ochrana osobných údajov | Podmienky používania | Kontakt | GDPR - Nastavenie sukromia
X