Buďte správne informovaný! Získajte prémiový účet TU
Prihlásenie
E-shop
Používate zastaralý prehliadač, stránka sa nemusí zobraziť správne, môže sa zobrazovať pomaly, alebo môžu nastať iné problémy pri prehliadaní stránky. Odporúčame Vám stiahnuť si nový prehliadač tu.

Základné zásady tvorby obsahového (content) marketingu

Content marketing
Content marketing Foto: Getty Images
5. júna 2019 Autor Silvia HanováZdroj podnikam.sk Tlačiť

Obsahový marketing je dôležitým marketingovým nástrojom, ktorého cieľom je najmä tvorba obsahu za účelom propagácie produktov, služieb, podnikateľskej alebo inej činnosti. Pre vytvorenie pútavého obsahu a účinnej stratégie v oblasti obsahového marketingu, ktorá nám pomôže zvýšiť predaj produktov a služieb, je potrebné zoznámiť sa aspoň so základnými zásadami tvorby obsahového marketingu.

V aktuálnom článku si predstavíme jednoduchý postup pri začatí tvorby a zverejňovaní marketingového obsahu. Upozorníme vás aj na niektoré dôležité aspekty, ktoré môžu mať vplyv na úspech zvolenej stratégie content marketingu.

Na čo sa zamerať v úvode?

Základným cieľom kvalitného obsahového marketingu je prinášať informácie, ktoré niečím obohatia existujúcich zákazníkov a dokážu zaujať nových zákazníkov. Aby sme dokázali zákazníka zaujať ponúkaným obsahom, potrebujeme disponovať minimálne nasledujúcimi základnými informáciami:

  • Definícia cieľového publika.
  • Výber vhodných tém, titulkov a podtitulkov.
  • Tvorba obsahu.
  • Propagácia a zverejňovanie obsahu.
  • Vyhodnocovanie obsahu.

V prémiovej časti obsahu nájdete:

  • Definícia cieľového publika
  • Výber vhodných tém, titulkov a podtitulkov
  • Tvorba obsahu
  • Propagácia a zverejňovanie obsahu
  • Vyhodnocovanie obsahu
  • Dobrý obsah dokáže výrazne zvýšiť návštevnosť
  • Kvalitný obsah pracuje aj s energiou

Odporúčané články

Témy

content marketingPrémiový obsah

Najčítanejšie za 24 hodín

Z kategórie Online marketing

Poradca podnikateľa a živnostníka

Prémiový obsah pre členov klubu Podnikam.sk

Zobraziť ďalšie články

Seriály na Podnikam.sk

Školenia, semináre, kurzy

BOZP - Bezpečnosť a ochrana zdravia pri práci
BOZP vo výrobe
Cash flow
Clo
Clo a logistika
Controlling
Dane a účtovníctvo
Doprava
Dotácie
DPH - Daň z pridanej hodnoty
DzP - Dane z príjmu
Enviro
Environmentalistika
Finančné riadenie
IAS/IFRS
Legislatíva a zákony
Legislatíva, zákony
Logistika
Manažérske zručnosti
Manažment
Marketing
Marketing a predaj
Medzinárodné účtovné štandardy (IAS/IFRS, US GAAP)
Medzinárodné zdaňovanie
Mzdy a odvody
Nehnuteľnosti
Osobný rozvoj
Ostatné dane
Personalistika
Pohľadávky
Pracovné právo
Právo
Riadenie
Riadenie firmy
Riadenie ľudských zdrojov
Samospráva
Školstvo
Školy
Stavebníctvo
Účtovníctvo
Účtovníctvo a dane
Verejná správa
Verejné obstarávanie-obstarávateľ
Verejné obstarávanie-uchádzač
Výroba
žiadny
Živnosť

august

21aug6:30Ako legálne ušetriť na daniach – základy daňového modelovania a aktuálny stav legislatívy pre rok 20196:30 Udalosť usporiadaná: Verlag Dashöfer, s.r.o. Typ Udalosti:ŠkolenieOblasť školenia:DPH,Ostatné dane

21aug6:30Trojdňové školenie pre personalistov a mzdárov6:30 Udalosť usporiadaná: Verlag Dashöfer, s.r.o. Typ Udalosti:ŠkolenieOblasť školenia:Mzdy a odvody,Personalistika

27aug6:30Od rozhodnutia o umiestnení stavby po kolaudáciu6:30 Udalosť usporiadaná: Verlag Dashöfer, s.r.o. Typ Udalosti:ŠkolenieOblasť školenia:Nehnuteľnosti,Stavebníctvo

Zobraziť všetky školenia

Eshop Podnikam.sk

Prejsť do eshopu

Zoznam firiem B2B

Zobraziť všetky firmy
Copyright © iSicommerce s.r.o. Všetky práva vyhradené. Vyhradzujeme si právo udeľovať súhlas na rozmnožovanie, šírenie a na verejný prenos obsahu. Ochrana osobných údajov | Podmienky používania | Kontakt
OK

Web obsahuje cookies. Prevádzkovateľ webu nezbiera žiadne osobné údaje, ak nie ste registrovaný. Web obsahuje prvky tretích strán. Viac k: Ochrana osobných údajov a cookies

X