Buďte správne informovaný! Získajte prémiový účet TU
Prihlásenie
Zakúpiť členstvo
Používate zastaralý prehliadač, stránka sa nemusí zobraziť správne, môže sa zobrazovať pomaly, alebo môžu nastať iné problémy pri prehliadaní stránky. Odporúčame Vám stiahnuť si nový prehliadač tu.
FOAF.sk - Aký má firma zisk? Kto ju vlastní? Kto má dlhy? Zistite TU

Ako efektívne organizovať tímovú prácu

Ako efektívne organizovať tímovú prácu
13. júna 2013 Zdroj Podnikam.SK, PG Tlačiť
Kolegovia spolupracujúci v menšom či väčšom tíme často narážajú na problém, ako medzi sebou komunikovať tak, aby navzájom zosúladili informácie potrebné pre efektívnu spoluprácu.
V praxi tak zamestnanci nezriedka na tento účel používajú emaily. Problémom však je to, že pri veľkom množstve korešpondencie tento spôsob komunikácie býva často zmätočný, chaotický a zbytočne zahlcuje emailové schránky.

Manažment úloh a spolupráce online

Existuje množstvo bezplatných nástrojov, ktoré vám dokážu uľahčiť manažment úloh a zlepšiť spôsob komunikácie a spolupráce tímov. Jedným z nich je aj webová a mobilná aplikácia Asana.
Tú vyvinul jeden zo zakladateľov Facebooku spolu s bývalým zamestnancom tejto sociálnej siete, ktorí mali na starosť zvyšovanie produktivity pracovníkov. Dnes ju používajú aj napríklad zamestnanci Foursquare či cloudovej služby Dropbox.
Používenie aplikácie Asana je bezplatné, avšak len pre tímy do 15 ľudí. Používanie pre väčšie skupiny je spoplatnené. Pri registrácii na stránke asana.com môžete využiť aj synchronizáciu s kontom Google, čo môže byť výhodné predovšetkým pre import kontaktov.
Samotné používateľské rozhranie aplikácie je rozdelené do troch častí: V strednom hlavnom okne organizujeme úlohy. V pravom paneli môžeme upravovať ich podrobnosti. Tretie, ľavé okno nám ponúka vyhľadávanie a navigáciu medzi projektmi či schránku správ od ostatných členov tímu.

Založte tím aj projekt

Prácu s Asanou začneme tým, že vytvoríme nový tím. Do neho pridáme kontakty na jeho členov, ktorým systém odošle email s odkazom umožňujúcim registráciu. Potom už môžeme vytvoriť nový projekt.
Projekty vytvárame a manažujeme v ľavej časti okna. Hneď, ako ste vytvorili a pomenovali svoj projekt, môžete ho rozdeliť na čiastkové úlohy. Ak chcete pridať novú úlohu, jednoducho vyberte riadok v stredovom paneli a začnite písať.
                                                             
Ak máte projekt rozdelený na jednotlivé úlohy, v pravej časti aplikácie môžete doplniť ich detaily. A to napríklad detailnejší opis, termíny, alebo prílohy. Toto okno nám ponúka aj možnosť poveriť danou úlohou konkrétneho človeka či nastavenie, s ktorými členmi tímu sa majú informácie o úlohe zdieľať.
                                          
Zvyšok pracovného kolektívu dostane informácie o novej úlohe do svojej schránky správ. Následne ich môžu priamo v aplikácii prediskutovať v reálnom čase.  Asana však neotvára nové možnosti koordinácie práce len pre tímy, poslúžiť môže aj jednotlivcom na udržanie prehľadu o svojich povinnostiach.
Umožňuje tiež prepínanie medzi viacerými pracoviskami. Jedno tak napríklad môže slúžiť na pracovné účely, v druhom zase môžete manažovať úlohy v rámci rodiny.

Mobilný manažment

V tomto článku sme sa venovali práci s webovým rozhraním. Asana však ponúka aj rovnomennú aplikáciu pre iPhone či iPad, ale aj zariadenia s operačným systémom Android. Tie umožňujú udržať prehľad o dianí v podniku aj na ceste či vtedy, ak sa vám jednoducho nechce zapínať počítač.
Ak by Vám práca s aplikáciou nevyhovovala, podobné možnosti podnúkajú napríklad aj konkurenčné systémy Hojoki (www.hojoki.com) Flow (www.getflow.com).

Odporúčané ebooky

Súvisiace články v seriáli "Online nástroje pre podnikateľov"

Zobraziť všetky články v seriáli "Online nástroje pre podnikateľov"
FOAF.sk firmy - Hosp. výsledky, súvahy, výkazy, DLHY, vlastníci - Zistite TU

Najčítanejšie za 24 hodín

Z kategórie Manažment

Poradca podnikateľa a živnostníka

Prémiový obsah pre členov klubu Podnikam.sk

Zobraziť ďalšie články

Seriály na Podnikam.sk

Školenia, semináre, kurzy

BOZP - Bezpečnosť a ochrana zdravia pri práci
BOZP vo výrobe
Cash flow
Clo
Clo a logistika
Controlling
Dane a účtovníctvo
Doprava
Dotácie
DPH - Daň z pridanej hodnoty
DzP - Dane z príjmu
Enviro
Environmentalistika
Eurofondy
Finančné riadenie
IAS/IFRS
Koronavírus
Legislatíva a zákony
Legislatíva, zákony
Logistika
Manažérske zručnosti
Manažment
Marketing
Marketing a predaj
Medzinárodné účtovné štandardy - IAS/IFRS, US GAAP
Medzinárodné účtovné štandardy (IAS/IFRS, US GAAP)
Medzinárodné zdaňovanie
Mzdy a odvody
Nehnuteľnosti
Osobný rozvoj
Ostatné dane
Personalistika
Pohľadávky
Pracovné právo
Právo
Právo a manažment
Právo, Pracovné právo
Predaj
Riadenie
Riadenie firmy
Riadenie ľudských zdrojov
Samospráva
Školstvo
Školy
Smernice
Stavebníctvo
Účtovníctvo
Účtovníctvo a dane
Účtovníctvo verejnej správy
Umelá inteligencia
Verejná správa
Verejné obstarávanie-obstarávateľ
Verejné obstarávanie-uchádzač
Výroba
žiadny
Živnosť

november

21nov8:30Zákonník práce v roku 2024 – zmeny v praxi8:30 Udalosť usporiadaná: Verlag Dashöfer, s.r.o. Typ Udalosti:ŠkolenieOblasť školenia:Personalistika,Pracovné právo

21nov8:30Ako využiť potenciál vašej značky na maximum - pomocou brand archetypov8:30 Udalosť usporiadaná: Verlag Dashöfer, s.r.o. Typ Udalosti:ŠkolenieOblasť školenia:Riadenie

21nov8:30Zákonník práce v roku 2024 – zmeny v praxi8:30 Udalosť usporiadaná: Verlag Dashöfer, s.r.o. Typ Udalosti:ŠkolenieOblasť školenia:Personalistika,Pracovné právo

Zobraziť všetky školenia

Eshop Podnikam.sk

Prejsť do eshopu

Zoznam firiem B2B

Zobraziť všetky firmy
Copyright © iSicommerce s.r.o. Všetky práva vyhradené. Vyhradzujeme si právo udeľovať súhlas na rozmnožovanie, šírenie a na verejný prenos obsahu. Ochrana osobných údajov | Podmienky používania | Kontakt | GDPR - Nastavenie sukromia
X