Predvianočné obdobie je charakteristické aj zvýšeným pohybom ľudí v obchodoch. Na zákazníkov sa zo všetkých strán valí intenzívna reklama. Ako zaujať pozornosť potenciálneho zákazníka a motivovať ho k nákupu tovaru práve od vás?
Dajte zákazníkom neodolateľnú ponuku, ktorá sa nedá odmietnuť!
Prekvapte zákazníkov a pripravte pre nich čo najatraktívnejšiu špeciálnu ponuku. Ponuka, ktorá je pre zákazníka zaujímavá, vám vygeneruje väčší objem predaja.
Na predaj svojich výrobkov alebo služieb môžete využiť
- Špeciálne sviatočné zľavyPrekvapte zákazníkov zaujímavou neočakávanou zľavou, ktorá upúta ich pozornosť a zároveň ich motivuje k nákupu.
- Špeciálna kombinovaná cenaSkombinujte niekoľko druhov tovaru alebo služieb a ponúknite ich za nižšiu cenu, než by bola kompletná cena týchto produktov/služieb, keby ich zákazník kupoval každé zvlášť. Kombinovaná ponuka zvyšuje počet objednávok a zvýši sa tak objem vašich tržeb.
- Malý darček ako vďaka za nákupPonúknite zákazníkom malý darček zdarma za každý nákup. Nemusí vás to stáť veľa a potešíte pritom každého zákazníka, ktorý vám urobí aj ústnu reklamu, na základe ktorej môžete získať ďalších zákazníkov. Veľmi dôležité je však poznať cieľovú skupinu vašich zákazníkov, aby ste vedeli vybrať vhodný darček, ktorý by mohol zákazník použiť aj ako darček pre niekoho iného. Tým ušetríte zákazníkovi čas aj peniaze za ďalší darček.
- Použite kupónyPošlite kupóny svojim zákazníkom, ktoré platia len počas sviatkov. Kupóny majú určitú hodnotu a zákazník ich môže využiť pri nákupe. Ich hodnota sa odčíta z hodnoty nákupu.
- Rýchle doručenie počas sviatkovPokiaľ predávate tovary, ktoré je potrebné doručiť zákazníkovi, ponúknite mu počas sviatkov službu „rýchle doručenie zdarma“.
- Nezabúdajte na reklamu svojej „špeciálnej sviatočnej ponuky“ Vaša sviatočná ponuka je krátkodobá, preto využívajte reklamné metódy, ktoré prinášajú rýchle výsledky. Napríklad pošlete svojim zákazníkom krátky mail alebo ponukový list. Na vašej webstránke môžete umiestniť nápis „speciálna vianočná ponuka“, ktorý upúta ľudí prehliadajúcich si stránku.
Dôkladnej marketingovej stratégii je potrebné sa venovať s dostatočným predstihom a dobre si ju premyslieť a hlavne prepočítať. Správne zvolené riešenie vám však môže zaujímavo navýšiť obrat a priniesť nových spokojných zákazníkov.
dž