Letné sústredenie podnikateľov 28.-29.7.2011, Vyhne
Chcete získavať nových zákazníkov, aj keď nemáte tisíce Eur na reklamu? Príďte sa naučiť, ako robiť v malej firme nízkorozpočtový marketing, ktorý funguje.
Nízkorozpočtový marketing
Problémom väčšiny malých firiem je trvalý nedostatok zákazníkov. Príčiny sú dve:
- firma nerobí žiaden marketing a spolieha sa, že nový zákazník „nejako“ príde. Dôvodom býva nedostatok peňazí, času alebo skúseností. Firma potom žije v uzatvorenom kruhu „nie je marketing-nie sú zákazníci“. Výsledkom je sústavný boj o prežitie a finančný nedostatok.
- firma robí neefektívny marketing, ktorý neprináša výsledky. Aj keď firma investuje do marketingu a reklamy, nerobí to správne (najčastejšie kopíruje iné firmy) a tak zbytočne plytvá svojimi zdrojmi. Výsledky nezodpovedajú vynaloženým prostriedkom.
V dnešnej dobe nestačí mať špičkové produky za dobré ceny. Oveľa dôležitejšie je vedieť ich predať. Aj keď sa vo svojom remesle vyznáte lepšie ako ktokoľvek iný, nemusíte mať úspech. Záleží to od toho, ako dobrý ste v predaji a marketingu. Mnohí to za posledné roky pocítili na vlastnej koži. Preto malá firma alebo živnostník potrebuje funkčný marketing rovnako ako veľká firma.Našťastie, v súčasnosti sú k dispozícii efektívne marketingové nástroje, ktoré sú dostupné aj pre malú firmu. Mnohé z nich sú dokonca zdarma alebo stoja minimum. Je preto nerozumné, snažiť sa naďalej získavať nových zákazníkov iba tradičným spôsobom. Výhodou týchto nástrojov je nielen to, že sú nízkorozpočtové, ale aj to, že sú odlišné ako tie, ktoré používa vaša konkurencia. Preto fungujú oveľa účinnejšie.Od marketingu „po novom“ vás delia už iba dva kroky: niečo sa o týchto nástrojoch musíte dozvedieť a potom ich použiť. V prvom kroku vám vieme pomôcť. V termíne 28.-29.7.2011 sa koná vo Vyhniach Letné sústredenie podnikateľov „Nízkorozpočtový marketing pre SZČO a malé firmy“. Tam sa dozviete, ako robiť marketing efektívnejšie, aj keď ste malá firma. Pre viac informácií kliknite sem.
Martin Mišíkwww.akopredavat.sk