- Podnikam.sk
- Články
- Marketing
- Online marketing
- Porno môže obohatiť moderný marketing, aj o tom bola internetová konferencia Rulezz
Porno môže obohatiť moderný marketing, aj o tom bola internetová konferencia Rulezz
„Dohadovať sa, či nám koniec aktuálnej podoby webu hrozí alebo nie, je bezpredmetné. Otázkou je, či sme si to všimli a čo s tým vieme urobiť?“
Aj o tomto bola decembrová bratislavská konferencia Internet Rulezz 2015. „Registrovaných sme mali 330 ľudí a počas dňa sa ich na konferencii vystriedalo viac ako 300,“ hovorí organizátor a moderátor Peter Šebo. Medzi najzaujímavejších „spíkrov“ patril Ján Javornický a veľký ohlas mal aj workshop s Rogierom Croesom. „Počas dňa si mohli účastníci vybrať aj vlastnú tému alebo workshop, podľa toho, čo ich zaujíma,“ priblížil Šebo.
Croes sa pohybuje v digitálnom svete viac ako 18 rokov. má skúsenosti z kreatívnych, mediálnych a agentúr výkonnostného marketingu. V posledných rokoch zaznamenal v oblastiach online a e-commerce práce pre značky všetkých kategórií veľký úspech. V súčasnosti pôsobí ako CDO agentúry MEC Global pre región CEE, Rusko, Ukrajinu a región Commonwealthu. Jeho úlohou je rozvíjať digitál v regióne a zabezpečovať plné využitie technologického rozvoja.
Javornický od roku 2014 vedie pražskú pobočku Elite Solutions a na konferencii opísal fungovanie jedného z najúspešnejších webow Pornhub a jeho pokrokový marketing. „Práve porno stálo pri počiatkoch tlaku používateľov internetu na stále vyššie rýchlosti pripojenia, porno nám prinieslo rozmach videa v zlepšujúcej sa kvalite rozlíšenia, porno objavilo celý rad odvážnych inovatívnych marketingových techník, taktík a nástrojov, z ktorých viaceré dnes patria do bežnej výbavy digitálneho marketéra,“ priblížili orgranizátori na webe konferencie. Javornický v prednáške priblížil, čo nám ešte porno môže dať a čím môže obohatiť moderný marketing.
Daniel Zajíček, Sales & Marketing manager, B2B Group, priblížil zmeny v živote online marketéra za posledné obdobie a ako sa zmenili nástroje, formáty a postupy, ktoré sa využívajú pri práci. Daniel Kremsa, CEO Kremsa Digital predstavil účastníkom svet Apple, Uber či donášky Tesco. Opísal ich biznis modely a zmeny na trhu. Adam Pardel, Managing Director Kremsa, v exkluzívnej svetovej premiére predstavil nástroj, ktorý zvýši organický zásah prispevkov na Facebooku.
Konferencia Internet Rulezz 2015 účastníkov zaujala. „Na základe spätnej väzby ju hodnotíme ako veľmi úspešnú,“ uviedol Šebo.