Buďte správne informovaný! Získajte prémiový účet TU
Prihlásenie
Zakúpiť členstvo
Používate zastaralý prehliadač, stránka sa nemusí zobraziť správne, môže sa zobrazovať pomaly, alebo môžu nastať iné problémy pri prehliadaní stránky. Odporúčame Vám stiahnuť si nový prehliadač tu.
FOAF.sk - Aký má firma zisk? Kto ju vlastní? Kto má dlhy? Zistite TU

3 spôsoby, ako u zákazníkov rýchlo vybudovať dôveru

Pýtajte sa zákazníka správne otázky
Fotobanka Pixmac
5. septembra 2016 Img_3433.jpg Zdroj Entrepreneur Tlačiť

Je zrejmé, že nikto od si od vás nič nekúpi, ak vám nedôveruje. Je to výzva najmä pre začínajúcich podnikateľov, ktorí budujú svoju značku tak povediac od nuly. Potrebujú si rýchlo vybudovať dôveru zákazníkov a klientov vo svoju značku, pod ktorou ponúkajú konkrétne produkty a služby.

Vybudovať dôveru však vôbec nie je jednoduché a väčšinou si to vyžaduje určitý čas, kým ich skutočne presvedčíte o kvalite ponúkaných výrobkov a služieb. Každý podnikateľ si je pritom vedomý toho, že čas je obmedzený a že si nemôže dovoliť čakať desiatky rokov. Predávať potrebuje hneď. Nasledujúce tipy vám môžu pomôcť tento proces urýchliť.

Vytvárajte obsah pravidelne

Je ťažké dôverovať niekomu, o kom nie ste presvedčený, že naozaj vie, čo robí. Tieto pochybnosti však možno rozptýliť vytvorením produktívneho online obsahu, ktorý bude detailne demonštrovať vaše skúsenosti. Môžete ho ešte podporiť ďalšími blogovými príspevkami, videami či inými súvisiacimi postmi na rôznych sociálnych sieťach. Ak to budete robiť pravidelne, zákazníci budú vidieť, že danej problematike skutočne rozumiete a pomôže vám to vzbudiť v nich potrebnú dôveru.

Vysvetlite pre a proti

Každý sa snaží svoj produkt chváliť. Môže však nastať situácia, kedy sa zákazníci na vás obrátia s prosbou o predaj určitého špecializovaného výrobku alebo služby, ktorý sa vo vašom portfóliu aktuálne nenachádza. Ak ich však navediete správnym smerom a odporučíte im jeho adekvátnu náhradu alebo konkurenčný produkt, určite túto službu ocenia. Pri najbližšej príležitosti, keď budú potrebovať produkt či službu, ktorý ponúkate, si veľmi pravdepodobne na vás spomenú.

Predstavte váš produkt alebo službu osobne

Ak chcete vybudovať dôveru, vytvorte si príležitosti, aby ste váš produkt a službu mohli predstaviť aj osobne. Takáto forma marketingu väčšinou prináša lepšie výsledky. Počkajte na ten správny moment, kedy sa to bude najviac hodiť z pohľadu ponúkaného výrobku alebo služby. Ak ste zameraný na predaj vianočného tovaru, zorganizujte stretnutie so zákazníkmi napríklad pred Vianocami. Ak ponúkate iné sezónne výrobky, urobte tak pred začiatkom príslušnej sezóny a podobne. Možností, ako na to, je naozaj neúrekom.

Vaši zákazníci musia vidieť, že sú pre vás dôležití, že vám na nich záleží a že to, čo im ponúkate, je vhodné presne pre nich. Zákazník je vždy na prvom mieste, to si treba tiež pamätať. Ak ich o tom presvedčíte, aj oni si to budú pamätať a budú sa k vám radi vracať.

Img_3433.jpg

Vyštudovala Právnickú fakultu Univerzity Komenského v Bratislave. V praxi sa venuje copywritingu, prekladateľskej činnosti a korporátnemu právu.

Odporúčané ebooky

K téme

FOAF.sk firmy - Hosp. výsledky, súvahy, výkazy, DLHY, vlastníci - Zistite TU

Témy

dôverapodnikanietipy

Najčítanejšie za 24 hodín

Z kategórie Inšpirácia

Poradca podnikateľa a živnostníka

Prémiový obsah pre členov klubu Podnikam.sk

Zobraziť ďalšie články

Seriály na Podnikam.sk

Školenia, semináre, kurzy

BOZP - Bezpečnosť a ochrana zdravia pri práci
BOZP vo výrobe
Cash flow
Clo
Clo a logistika
Controlling
Dane a účtovníctvo
Doprava
Dotácie
DPH - Daň z pridanej hodnoty
DzP - Dane z príjmu
Enviro
Environmentalistika
Eurofondy
Finančné riadenie
IAS/IFRS
Koronavírus
Legislatíva a zákony
Legislatíva, zákony
Logistika
Manažérske zručnosti
Manažment
Marketing
Marketing a predaj
Medzinárodné účtovné štandardy - IAS/IFRS, US GAAP
Medzinárodné účtovné štandardy (IAS/IFRS, US GAAP)
Medzinárodné zdaňovanie
Mzdy a odvody
Nehnuteľnosti
Osobný rozvoj
Ostatné dane
Personalistika
Pohľadávky
Pracovné právo
Právo
Právo a manažment
Právo, Pracovné právo
Predaj
Riadenie
Riadenie firmy
Riadenie ľudských zdrojov
Samospráva
Školstvo
Školy
Smernice
Stavebníctvo
Účtovníctvo
Účtovníctvo a dane
Účtovníctvo verejnej správy
Umelá inteligencia
Verejná správa
Verejné obstarávanie-obstarávateľ
Verejné obstarávanie-uchádzač
Výroba
žiadny
Živnosť

november

25nov8:30Diskriminácia a konflikty na pracovisku (mobbing, bossing, staffing) – právny a psychologický pohľad8:30 Udalosť usporiadaná: Verlag Dashöfer, s.r.o. Typ Udalosti:ŠkolenieOblasť školenia:Pracovné právo

25nov8:30Diskriminácia a konflikty na pracovisku (mobbing, bossing, staffing) – právny a psychologický pohľad8:30 Udalosť usporiadaná: Verlag Dashöfer, s.r.o. Typ Udalosti:ŠkolenieOblasť školenia:Pracovné právo

25nov8:30Diskriminácia a konflikty na pracovisku (mobbing, bossing, staffing) – právny a psychologický pohľad8:30 Udalosť usporiadaná: Verlag Dashöfer, s.r.o. Typ Udalosti:ŠkolenieOblasť školenia:Pracovné právo

Zobraziť všetky školenia

Eshop Podnikam.sk

Prejsť do eshopu

Zoznam firiem B2B

Zobraziť všetky firmy
Copyright © iSicommerce s.r.o. Všetky práva vyhradené. Vyhradzujeme si právo udeľovať súhlas na rozmnožovanie, šírenie a na verejný prenos obsahu. Ochrana osobných údajov | Podmienky používania | Kontakt | GDPR - Nastavenie sukromia
X