Buďte správne informovaný! Získajte prémiový účet TU
Prihlásenie
Zakúpiť členstvo
Používate zastaralý prehliadač, stránka sa nemusí zobraziť správne, môže sa zobrazovať pomaly, alebo môžu nastať iné problémy pri prehliadaní stránky. Odporúčame Vám stiahnuť si nový prehliadač tu.
FOAF.sk - Aký má firma zisk? Kto ju vlastní? Kto má dlhy? Zistite TU

Kamenné obchody podceňujú online prístup k informáciam

Kamenné obchody podceňujú online prístup k informáciam
Fotobanka Pixmac
3. februára 2013 Zdroj Podnikam.SK, SIIT.sk Tlačiť

Cisco zverejnilo štúdiu, ktorá dokazuje, že na väčšinu zákazníkov majú pri ich nákupných rozhodnutiach najväčší vplyv informácie z online prostredia, vrátane spotrebiteľských hodnotení a recenzií.

 
Štúdia s názvom „Ako zaujať a udržať nakupujúcich digitálnej éry“ zmapovala využívanie komunikačných technológií pri nakupovaní a ich vplyv na predaj. 
 

Kupujúci preferujú informácie z webu

Výsledky štúdie poukazujú na to, že nároky väčšiny nakupujúcich predstihli schopnosti mnohých predajcov a že zákazníci očakávajú od obchodov rovnakú mieru informovanosti, transparentnosti a rýchlosti ako od webových stránok. Dve tretiny zákazníkov majú pri návšteve obchodu záujem aj o personalizované nakupovanie. Až 85 percent nakupujúcich dáva pred odporúčaniami samotných predajcov prednosť samoobslužnému prístupu k online informáciám priamo v obchode, pričom jedna tretina z nich si pri nákupnom rozhodnutí pomáha vyhľadávaním informácií online prostredníctvom mobilného zariadenia (nárast oproti minulému roku o 20%). 
 
 
Štúdie Cisco sa zúčastnilo 5000 nakupujúcich z USA, Veľkej Británie, Brazílie, Mexika a Číny. 
 
 
 

Najdôležitejšie zistenia

  • nakupujúci požadujú lepší prístup k online informáciám priamo v obchodoch 
  • 78 percent všetkých nakupujúcich využíva internet pre získavanie informácií a nákup produktov a služieb,
  • 71 percent nakupujúcich požaduje prístup k online informáciám priamo v obchode,
  • prístup k informáciám zákazníci očakávajú rovnakou mierou prostredníctvom dotykových obrazoviek v obchodoch alebo na vlastných zariadeniach,
  • nakupujúci požadujú čoraz vyššiu kvalitu nakupovania, vrátane lepšej viditeľnosti ceny, jednoduchšieho vyhľadávania produktov a rýchlejšieho spôsobu platby.
 

Online informácie majú silný vplyv na nákupné rozhodnutia

  • online hodnotenia a recenzie na internete majú najväčší vplyv na nákupné rozhodnutie u 52 percent zákazníkov; pre 49 percent nakupujúcich je to odporúčanie rodiny a priateľov,
  • za posledné 2 roky stúpol vplyv online recenzií a hodnotení odborníkov, spotrebiteľských skupín a bloggerov na nákupné rozhodnutia zákazníkov na úroveň 42 percent (nárast oproti minulému roku o 13 percent), 
  • 4/5 nakupujúcich dávajú pred odporúčaniami zamestnancov obchodov prednosť samoobslužnému prístupu k online informáciám
 
 
 

Záujem zákazníkov o mobilné informácie a personalizované služby rastie

  • 65 percent nakupujúcich si pred nákupom v obchode robí prieskum na internete (nárast o 8 percent),
  • 40 percent respondentov si najskôr produkty prezrie v obchode a následne ich zakúpi online, 
  • nákupy s využitím mobilných zariadení vzrástol oproti minulému roku o 20 percent, 
  • dve tretiny nakupujúcich majú záujem o personalizované ponuky, chcú však mať možnosť aktívne si vybrať, či budú personalizované ponuky dostávať

 

 
Autor: Martin Kamenický
 

K téme

FOAF.sk firmy - Hosp. výsledky, súvahy, výkazy, DLHY, vlastníci - Zistite TU

Najčítanejšie za 24 hodín

Z kategórie Marketing

Poradca podnikateľa a živnostníka

Prémiový obsah pre členov klubu Podnikam.sk

Zobraziť ďalšie články

Seriály na Podnikam.sk

Školenia, semináre, kurzy

BOZP - Bezpečnosť a ochrana zdravia pri práci
BOZP vo výrobe
Cash flow
Clo
Clo a logistika
Controlling
Dane a účtovníctvo
Doprava
Dotácie
DPH - Daň z pridanej hodnoty
DzP - Dane z príjmu
Enviro
Environmentalistika
Eurofondy
Finančné riadenie
IAS/IFRS
Industry 4.0
ISO
Komunikačné zručnosti
Koronavírus
Legislatíva a zákony
Legislatíva, zákony
Logistika
Manažérske zručnosti
Manažment
Marketing
Marketing a predaj
Marketingové zručnosti
Medzinárodné účtovné štandardy - IAS/IFRS, US GAAP
Medzinárodné účtovné štandardy (IAS/IFRS, US GAAP)
Medzinárodné zdaňovanie
Mzdy a odvody
Nehnuteľnosti
Osobný rozvoj
Ostatné dane
Personalistika
Počítačové zručnosti
Pohľadávky
Pracovné právo
Právo
Právo, Pracovné právo
Predaj
Riadenie
Riadenie firmy
Riadenie ľudských zdrojov
Samospráva
Školstvo
Školy
Smernice
Stavebníctvo
Účtovníctvo
Účtovníctvo a dane
Verejná správa
Verejné obstarávanie-obstarávateľ
Verejné obstarávanie-uchádzač
Výroba
žiadny
Živnosť

august

18aug8:30Aktuálne zmeny Infozákona a najčastejšie problémy aplikačnej praxe v druhom polroku 20228:30 Udalosť usporiadaná: Verlag Dashöfer, s.r.o. Typ Udalosti:ŠkolenieOblasť školenia:Samospráva

19aug8:30Zmenky a ich využitie v praxi – účtovný, daňový a právny pohľad8:30 Udalosť usporiadaná: Verlag Dashöfer, s.r.o. Typ Udalosti:ŠkolenieOblasť školenia:DPH

19aug8:30Zmenky a ich využitie v praxi – účtovný, daňový a právny pohľad8:30 Udalosť usporiadaná: Verlag Dashöfer, s.r.o. Typ Udalosti:ŠkolenieOblasť školenia:DPH

Zobraziť všetky školenia

Eshop Podnikam.sk

Prejsť do eshopu

Zoznam firiem B2B

Zobraziť všetky firmy
Copyright © iSicommerce s.r.o. Všetky práva vyhradené. Vyhradzujeme si právo udeľovať súhlas na rozmnožovanie, šírenie a na verejný prenos obsahu. Ochrana osobných údajov | Podmienky používania | Kontakt | GDPR - Nastavenie sukromia
X