Buďte správne informovaný! Získajte prémiový účet TU
Prihlásenie
Zakúpiť členstvo
Používate zastaralý prehliadač, stránka sa nemusí zobraziť správne, môže sa zobrazovať pomaly, alebo môžu nastať iné problémy pri prehliadaní stránky. Odporúčame Vám stiahnuť si nový prehliadač tu.
FOAF.sk - Aký má firma zisk? Kto ju vlastní? Kto má dlhy? Zistite TU

Preplácate aj vy drahú kanceláriu?

Coworking. Preplácate aj vy drahú kanceláriu?
CompanyHouse.eu
13. júna 2012 Tlačiť

(PR) Už nemusíte. Existuje totiž niekoľko možností ako ušetriť finančné náklady za prenájom vlastnej kancelárie, a to napr. v prípade keď kanceláriu z rôznych dôvodov naplno nevyužívate. Pre podnikateľov, ktorí viac svojho pracovného času trávia v teréne, je vhodné zabezpečiť si kanceláriu na „čiastočný prenájom“, alebo si priamo zriadiť tzv. virtuálnu kanceláriu u profesionálnej spoločnosti, ktorá tento druh služieb zastrešuje.

Okrem toho, že si môžete prenajať vlastnú kanceláriu na časové obdobie podľa vlastnej potreby, sa vám personál poskytovateľa postará o bežnú administratívnu agendu vašej firmy. V prípade, že svoj biznis len rozbiehate a nedisponujete dostatočným vstupným kapitálom, prípadne podnikáte ako individuálni podnikatelia, či k svojmu podnikaniu jednoducho nepotrebujete samostatnú kanceláriu, môžete si prenajať aj len samostatné pracovné miesto v zdieľaných kanceláriách. Ide o tzv. coworking.

V zahraničí  je coworking obľúbený a často využívaný spôsob práce vzhľadom na mnohé benefity, ktoré vyplývajú zo zdieľania pracovného prostredia komunitou nezávisle pracujúcich ľudí. Na Slovensku je tento spôsob práce zatiaľ len v rozbehu, môžete si ho však už sami vyskúšať v niektorom z coworkingových centier. Jednou z finančných výhod je, že zdieľané kancelárie disponujú administratívnym a technickým zázemím, čím je zabezpečený plný chod kancelárie. Navyše s kolegami môžete zdieľať aj svoje názory a nápady, čím neriskujete ani spoločenskú izoláciu, ako by sa to mohlo stať napríklad pri podnikaní v domácom prostredí. Aj pre tieto benefity je coworking vyhľadávaný najmä medzi komunitou individuálnych podnikateľov, právnikov, advokátov, prekladateľov, grafikov, IT profesionálov a pod. Všetky služby a výhody pre podnikateľov ako krátkodobý prenájom kancelárie, prenájom individuálneho pracovného miesta a zasadačiek vám poskytne spoločnosť CompanyHouse v rámci svojich služieb Fly & Work Office. CompanyHouse disponuje vlastným administratívnym centrom v centre Bratislavy a má dlhodobé skúsenosti v oblasti svojho pôsobenia.

Prenajať si môžete samotné pracovné miesto v zdieľanej kancelárii s tým, že pracujete, kedy vám to vyhovuje a platíte len za to, čo využijete. Fly & Work Office ponúka dve zdieľané kancelárie. V jednej kancelárii sú dve pracovné miesta a v ďalšej päť pracovných miest. K dispozícii budete mať neobmedzené pripojenie na internet, skenovanie, tlač dokumentov, kancelárske potreby a administratívnu podporu recepcie.

Rovnako získate možnosť využívať aj ostatné služby a priestory administratívneho centra spoločnosti CompanyHouse na Palisádach v Bratislave – recepciu, foyer, kaviareň, vínnu pivničku, zasadačky a parkovisko. Viac informácií na www.companyhouse.eu.

Využite služby Fly & Work Office, naštartujte svoj pracovný deň rannou kávičkou (v útulnej kaviarni administratívneho centra CompanyCafe) v príjemnom pracovnom prostredí a s profesionálnym personálom, ktorý vám vytvorí administratívne zázemie. A to všetko na prestížnej adrese s výhodnou polohou v centre Bratislavy, s dostupnosťou ku všetkým dôležitým inštitúciám a za výhodných finančných podmienok. Kontakt:  tel : +421 (2) 3241 0070   e-mail: office@flyandworkoffice.eu.

Odporúčané ebooky

K téme

FOAF.sk firmy - Hosp. výsledky, súvahy, výkazy, DLHY, vlastníci - Zistite TU

Najčítanejšie za 24 hodín

Z kategórie Prevádzka

Poradca podnikateľa a živnostníka

Prémiový obsah pre členov klubu Podnikam.sk

Zobraziť ďalšie články

Seriály na Podnikam.sk

Školenia, semináre, kurzy

BOZP - Bezpečnosť a ochrana zdravia pri práci
BOZP vo výrobe
Cash flow
Clo
Clo a logistika
Controlling
Dane a účtovníctvo
Doprava
Dotácie
DPH - Daň z pridanej hodnoty
DzP - Dane z príjmu
Enviro
Environmentalistika
Eurofondy
Finančné riadenie
IAS/IFRS
Industry 4.0
ISO
Komunikačné zručnosti
Koronavírus
Legislatíva a zákony
Legislatíva, zákony
Logistika
Manažérske zručnosti
Manažment
Marketing
Marketing a predaj
Marketingové zručnosti
Medzinárodné účtovné štandardy - IAS/IFRS, US GAAP
Medzinárodné účtovné štandardy (IAS/IFRS, US GAAP)
Medzinárodné zdaňovanie
Mzdy a odvody
Nehnuteľnosti
Osobný rozvoj
Ostatné dane
Personalistika
Počítačové zručnosti
Pohľadávky
Pracovné právo
Právo
Právo, Pracovné právo
Predaj
Riadenie
Riadenie firmy
Riadenie ľudských zdrojov
Samospráva
Školstvo
Školy
Smernice
Stavebníctvo
Účtovníctvo
Účtovníctvo a dane
Verejná správa
Verejné obstarávanie-obstarávateľ
Verejné obstarávanie-uchádzač
Výroba
žiadny
Živnosť

júl

13júl8:30Komplexný zákonník práce v praxi a novela zákona účinná od 1.1.20228:30 Udalosť usporiadaná: Verlag Dashöfer, s.r.o. Typ Udalosti:ŠkolenieOblasť školenia:Mzdy a odvody

13júl8:30Komplexný zákonník práce v praxi a novela zákona účinná od 1.1.20228:30 Udalosť usporiadaná: Verlag Dashöfer, s.r.o. Typ Udalosti:ŠkolenieOblasť školenia:Mzdy a odvody

13júl8:30Komplexný zákonník práce v praxi a novela zákona účinná od 1.1.20228:30 Udalosť usporiadaná: Verlag Dashöfer, s.r.o. Typ Udalosti:ŠkolenieOblasť školenia:Mzdy a odvody

Zobraziť všetky školenia

Eshop Podnikam.sk

Prejsť do eshopu

Zoznam firiem B2B

Zobraziť všetky firmy
Copyright © iSicommerce s.r.o. Všetky práva vyhradené. Vyhradzujeme si právo udeľovať súhlas na rozmnožovanie, šírenie a na verejný prenos obsahu. Ochrana osobných údajov | Podmienky používania | Kontakt | GDPR - Nastavenie sukromia
X