Buďte správne informovaný! Získajte prémiový účet TU
Prihlásenie
Zakúpiť členstvo
Používate zastaralý prehliadač, stránka sa nemusí zobraziť správne, môže sa zobrazovať pomaly, alebo môžu nastať iné problémy pri prehliadaní stránky. Odporúčame Vám stiahnuť si nový prehliadač tu.
FOAF.sk - Aký má firma zisk? Kto ju vlastní? Kto má dlhy? Zistite TU

Ako vytvoriť podnikateľský plán na získanie úveru – Marketing

podnikateľský plán
podnikateľský plán Foto: Getty Images
6. februára 2024 Autor Silvia HanováZdroj podnikam.sk Tlačiť

Neodmysliteľnou súčasťou každého kvalitného podnikateľského plánu je marketingová stratégia. V tejto sekcii je biznis plánu je potrebné načrtnúť celkový pohľad na získavanie klientov a zákazníkov pre vytvorené podnikanie. V procese tvorby marketingovej stratégie sa zameriavame najmä na to, akým spôsobom nám marketingové aktivity pomôžu získavať a následne aj udržiavať klientov a zákazníkov.

Kvalitná marketingová stratégia tak obsahuje detailné informácie o tom, čo všetko vieme o našom podnikaní, cieľovom trhu a či sme schopní vytvoriť marketingové taktiky a zvoliť činnosti, ktoré povedú k úspešnému plneniu stanovených cieľov. Takýto pohľad na podnikateľskú činnosť je rovnako dôležitý pre banku, od ktorej žiada podnikateľ poskytnutie úveru, ako aj pre akéhokoľvek iného potenciálneho investora.

Marketingová stratégia

Základným účelom každej marketingovej stratégie je vytvorenie efektívnych spôsobov na získavanie zákazníkov a ich udržiavanie. Príprava kvalitnej marketingovej stratégie tak patrí k prvým činnostiam, ktorým by mal podnikateľ venovať pozornosť ešte pred štartom svojej podnikateľskej činnosti. Informácie, ktoré je pritom potrebné zozbierať, sa následne stávajú súčasťou marketingového plánu.

Predtým, ako začne podnikateľ vytvárať marketingovú stratégiu, potrebuje si odpovedať na základné otázky, ako bude ponúkaný produkt alebo služba pomáhať alebo inak obohacovať jeho klientov alebo zákazníkov v porovnaní s ostatnými predajcami na vybranom trhu, vykonať prieskum trhu a dôkladne sa oboznámiť s trhovými podmienkami, jedinečnými aspektmi a faktormi cieľového trhu, ktoré budú ovplyvňovať schopnosť získavať a udržiavať si zákazníkov. Po získaní odpovedí na tieto otázky možno pristúpiť k vytvoreniu marketingového mixu, ktorý obsahuje produkt, cenu, miesto a propagáciu.

V prémiovej časti obsahu nájdete:

  • Marketingový plán
  • Živé dokumenty

Exkluzívny obsah pre členov klubu

Tu sa nachádza obsah prístupný iba členom Klubu Podnikam.sk. Ziskajte pristup k celému článku a všetky výhody členstva klubu.

Odporúčané ebooky

Súvisiace články v seriáli "Podnikateľský plán pre získanie úveru"

Zobraziť všetky články v seriáli "Podnikateľský plán pre získanie úveru"
FOAF.sk firmy - Hosp. výsledky, súvahy, výkazy, DLHY, vlastníci - Zistite TU

Témy

know-howknowhowmarketingový plánNaštartujte svoj biznispodnikateľský plánPrémiový obsahrok 2024

Najčítanejšie za 24 hodín

Z kategórie Podnikateľský plán

Poradca podnikateľa a živnostníka

Prémiový obsah pre členov klubu Podnikam.sk

Zobraziť ďalšie články

Seriály na Podnikam.sk

Školenia, semináre, kurzy

BOZP - Bezpečnosť a ochrana zdravia pri práci
BOZP vo výrobe
Cash flow
Clo
Clo a logistika
Controlling
Dane a účtovníctvo
Doprava
Dotácie
DPH - Daň z pridanej hodnoty
DzP - Dane z príjmu
Enviro
Environmentalistika
Eurofondy
Finančné riadenie
IAS/IFRS
Koronavírus
Legislatíva a zákony
Legislatíva, zákony
Logistika
Manažérske zručnosti
Manažment
Marketing
Marketing a predaj
Medzinárodné účtovné štandardy - IAS/IFRS, US GAAP
Medzinárodné účtovné štandardy (IAS/IFRS, US GAAP)
Medzinárodné zdaňovanie
Mzdy a odvody
Nehnuteľnosti
Osobný rozvoj
Ostatné dane
Personalistika
Pohľadávky
Pracovné právo
Právo
Právo a manažment
Právo, Pracovné právo
Predaj
Riadenie
Riadenie firmy
Riadenie ľudských zdrojov
Samospráva
Školstvo
Školy
Smernice
Stavebníctvo
Účtovníctvo
Účtovníctvo a dane
Účtovníctvo verejnej správy
Umelá inteligencia
Verejná správa
Verejné obstarávanie-obstarávateľ
Verejné obstarávanie-uchádzač
Výroba
žiadny
Živnosť

november

21nov8:30Zákonník práce v roku 2024 – zmeny v praxi8:30 Udalosť usporiadaná: Verlag Dashöfer, s.r.o. Typ Udalosti:ŠkolenieOblasť školenia:Personalistika,Pracovné právo

21nov8:30Ako využiť potenciál vašej značky na maximum - pomocou brand archetypov8:30 Udalosť usporiadaná: Verlag Dashöfer, s.r.o. Typ Udalosti:ŠkolenieOblasť školenia:Riadenie

21nov8:30Zákonník práce v roku 2024 – zmeny v praxi8:30 Udalosť usporiadaná: Verlag Dashöfer, s.r.o. Typ Udalosti:ŠkolenieOblasť školenia:Personalistika,Pracovné právo

Zobraziť všetky školenia

Eshop Podnikam.sk

Prejsť do eshopu

Zoznam firiem B2B

Zobraziť všetky firmy
Copyright © iSicommerce s.r.o. Všetky práva vyhradené. Vyhradzujeme si právo udeľovať súhlas na rozmnožovanie, šírenie a na verejný prenos obsahu. Ochrana osobných údajov | Podmienky používania | Kontakt | GDPR - Nastavenie sukromia
X