Ako šetriť čas pri práci so sociálnymi médiami
Slovník digitálnych čias zahŕňa pojmy ako blogy, sociálne siete, sociálne záložky, wiki a podobne. Sú nevyhnutnou súčasťou našich marketingových taktík.
Ako správni marketéri, cítime potrebu mať obsah na sociálnych sieťach pravidelne pod palcom. Kladieme si časovo náročnú úlohu. Vieme ju zefektívniť? Áno, existuje niekoľko záchytných krokov, podľa ktorých kráčame.
Takže privítajme nasledovné:
Softvér a aplikácie – automatizácia
Chceme publikovať predpripravené sociálne príspevky? Umožnia nám to nástroje ako Brand24, Buffer, HubSpot, Hootsoute, Social Oomph, Social Flow .Taktiež dokážu monitorovať naše odkazy v prípade, ak niekto náš príspevok okomentuje, alebo sa zmieni o našej značke.
Výstižný obsah
Pomocou sociálnych sietí môžeme automaticky uvádzať nie len vlastný príspevok, ale aj myšlienky iných užívateľov. Celé to dokážeme zautomatizovať. Napríklad HootSuite nám na základe kľúčových slov umožní vyhľadať nami definovaný podstatný obsah.
Blog a jeho synchronizácia
Kedykoľvek budeme publikovať svoj článok, stačí ho pomocou „WordPress” zdieľať na iných stránkach a sociálnych médiách.
Komunikácia na ďalšej úrovni
Máme za cieľ, aby jednotlivé webové stránky, systémy a aplikácie medzi sebou komunikovali? Využívajme systémy ako Hootsuitem ale aj nástroje na vyššej úrovni napr. IFTTT a Zapier.
Nespoliehajme sa len na stroje
Mali by sme si ujasniť, ako využiť vlastné nápady. Ak máme voľný časový priestor, využime ho na písanie textov klasickým spôsobom. Ľudia a potenciálni zákazníci ocenia náš „osobný kontakt“.
Zdroj: mashable.com