Štartuje prvý slovenský startup akcelerátor
Na zapojenie do projektu Booster nepotrebujete mať ani nápad.
Prihlášku je potrebné poslať do 3. októbra
„Booster je nový projekt organizovaný Spotom a Forbesom, ktorý v troch etapách ponúkne ľuďom, ktorí majú chuť založiť si vlastný startup, priestor na prechod od nápadu až k reálnemu biznisu,“ povedal Ivan Debnár, spoluzakladateľ celej iniciatívy. „Na to, aby ste sa mohli zapojiť do Boostru nepotrebujete mať ani nápad. Stačí nadšenie a skúsenosti z rôznych sektorov, od predaja až po marketing. Tím a nápad Vám v Boostri dokážeme ponúknuť,“ vysvetľuje Debnár.
Prvá fáza, zvaná Idea Market, sa oficiálne spustí už 8. októbra 2014 a potrvá jeden mesiac. Jej cieľom je spojiť ľudí, ktorí okolo seba vidia príležitosť na podnikanie, s ľuďmi, ktorí svoj nápad síce nemajú, ale sú schopní na startupe a inovatívnej myšlienke pracovať. Nejedná sa o žiadnu súťaž startupov, ale o spôsob ako dať príležitosť novým talentom a myšlienkam sa rozvíjať. Počas jedného mesiaca budú prebiehať večerné workshopy so skúsenými mentormi. Ich výsledkom budú kompletné tímy zostavené okolo potenciálnych nápadov na biznis. Večerný formát umožní zapojiť sa do projektu aj zamestnaným ľuďom.
„Lákame do Boostera ľudí, ktorí sa chcú pustiť do nových nápadov, no nie sú si istí, či na to majú potenciál. Majú skúsenosti z reálneho života, zo stretnutí so zákazníkmi a my im ukážeme, ako odhaľovať príležitosti a ako ich vyhodnotiť. Ako pomenovať riziká alebo odhadnúť, aký veľký je potenciálny trh či ktorý biznis model bude fungovať,“ doplnil Debnár.
Kľúčové pre zapojenie sa do Boostera je prihlásiť sa cez webstránku www.booster.sk a zaslať svoju prihlášku do 3. októbra 2014. S nápadom, či bez neho. Po ukončení prvej mesačnej fázy nasledujú ďalšie dve – inkubácia a akcelerácia – kde, sa bude počas 6 mesiacov pracovať na rozvinutí už finálneho produktu a predajných, marketingových a ďalších stratégií. To všetko už za finančnej podpory pre tímy, ktoré sa budú svojim nápadom venovať každý den pod vedením expertov.