Buďte správne informovaný! Získajte prémiový účet TU
Prihlásenie
Zakúpiť členstvo
Používate zastaralý prehliadač, stránka sa nemusí zobraziť správne, môže sa zobrazovať pomaly, alebo môžu nastať iné problémy pri prehliadaní stránky. Odporúčame Vám stiahnuť si nový prehliadač tu.
FOAF.sk - Aký má firma zisk? Kto ju vlastní? Kto má dlhy? Zistite TU

Krčmová lekcia o postoji k zákazníkom

Akopredavat.sk
19. septembra 2012 Zdroj Autor: Martin Mišík, konzultant a tréner v oblasti predaja a komunikácie Tlačiť

Nedávno som si na terase jedného bratislavského pubu všimol nápis: „Radi Vás obslúžime pri bare.“ Na minútu som sa zamyslel… Veď bežne sa píše: „Na terase neobsluhujeme“ alebo „Terasa je bez obsluhy“. V čom je to iné? Je v tom vôbec nejaký rozdiel?

 

Nehovorte NIE

Rozdiel je v texte malý, ale vo význame obrovský. Je to 180-stupňový rozdiel v postoji. Pripomenulo mi to staré-známe „poloplný-poloprázdny pohár“.Koľkokrát sme už povedali zákazníkovi (alebo partnerovi doma), že niečo sa NEDÁ, NEROBÍ, NESTIHNE, NEJDE? Ak povieme, že niečo „NE-„, tak sa definitívne uzatvárame pred možnosťami vyriešiť danú situáciu. Nedalo by sa aj „urobíme to inak, pohľadáme možnosti, spravíme pre to maximum, posnažíme sa, vyskúšame, …? To otvára dvere riešeniu.

 

Myslím, že to často podceňujeme. Na našu vlastnú škodu. Iné slová, iné myslenie. Iné myslenie, iné činy. Iné činy, iné výsledky. Idem pracovať na tom, aby som sa namiesto „NE-“ naučil rozmýšľať v rovine „AKO“. A čo VY? Čo urobíte, ak niečo nejde? 

K téme

FOAF.sk firmy - Hosp. výsledky, súvahy, výkazy, DLHY, vlastníci - Zistite TU

Najčítanejšie za 24 hodín

Z kategórie Marketing

Poradca podnikateľa a živnostníka

Prémiový obsah pre členov klubu Podnikam.sk

Zobraziť ďalšie články

Seriály na Podnikam.sk

Školenia, semináre, kurzy

BOZP - Bezpečnosť a ochrana zdravia pri práci
BOZP vo výrobe
Cash flow
Clo
Clo a logistika
Controlling
Dane a účtovníctvo
Doprava
Dotácie
DPH - Daň z pridanej hodnoty
DzP - Dane z príjmu
Enviro
Environmentalistika
Eurofondy
Finančné riadenie
IAS/IFRS
Industry 4.0
ISO
Komunikačné zručnosti
Koronavírus
Legislatíva a zákony
Legislatíva, zákony
Logistika
Manažérske zručnosti
Manažment
Marketing
Marketing a predaj
Marketingové zručnosti
Medzinárodné účtovné štandardy - IAS/IFRS, US GAAP
Medzinárodné účtovné štandardy (IAS/IFRS, US GAAP)
Medzinárodné zdaňovanie
Mzdy a odvody
Nehnuteľnosti
Osobný rozvoj
Ostatné dane
Personalistika
Počítačové zručnosti
Pohľadávky
Pracovné právo
Právo
Právo, Pracovné právo
Predaj
Riadenie
Riadenie firmy
Riadenie ľudských zdrojov
Samospráva
Školstvo
Školy
Smernice
Stavebníctvo
Účtovníctvo
Účtovníctvo a dane
Účtovníctvo verejnej správy
Umelá inteligencia
Verejná správa
Verejné obstarávanie-obstarávateľ
Verejné obstarávanie-uchádzač
Výroba
žiadny
Živnosť

apríl

02máj8:30Pochopenie zmlúv 2 - seminár v anglickom jazyku (Understanding Contracts 2)8:30 Udalosť usporiadaná: Verlag Dashöfer, s.r.o. Typ Udalosti:ŠkolenieOblasť školenia:Právo

02máj8:30Pochopenie zmlúv 2 - seminár v anglickom jazyku (Understanding Contracts 2)8:30 Udalosť usporiadaná: Verlag Dashöfer, s.r.o. Typ Udalosti:ŠkolenieOblasť školenia:Právo

06máj8:30Aktuálne zmeny v zamestnávaní cudzincov z tretích krajín8:30 Udalosť usporiadaná: Verlag Dashöfer, s.r.o. Typ Udalosti:ŠkolenieOblasť školenia:Personalistika

Zobraziť všetky školenia

Eshop Podnikam.sk

Prejsť do eshopu

Zoznam firiem B2B

Zobraziť všetky firmy
Copyright © iSicommerce s.r.o. Všetky práva vyhradené. Vyhradzujeme si právo udeľovať súhlas na rozmnožovanie, šírenie a na verejný prenos obsahu. Ochrana osobných údajov | Podmienky používania | Kontakt | GDPR - Nastavenie sukromia
X