Buďte správne informovaný! Získajte prémiový účet TU
Prihlásenie
Zakúpiť členstvo
Používate zastaralý prehliadač, stránka sa nemusí zobraziť správne, môže sa zobrazovať pomaly, alebo môžu nastať iné problémy pri prehliadaní stránky. Odporúčame Vám stiahnuť si nový prehliadač tu.

V bločkovej lotérii bolo vlani takmer 40 mil. bločkov

V bločkovej lotérii bolo vlani takmer 40 mil. bločkov
Ilustračné foto SITA/AP
23. januára 2014 Zdroj SITA, Podnikam.SK Tlačiť

Tipos však plánuje Národnú bločkovú lotériu v roku 2014 podporiť aj rozširovaním siete partnerov, ktorí umožňujú svojim zákazníkom priamu registráciu do lotérie cez ich elektronické registračné pokladne. 

Lotéria podporila tržby aj výber DPH

Do Národnej bločkovej lotérie bolo v minulom roku za necelé štyri mesiace jej fungovania zaregistrovaných 39,4 mil. bločkov. Informoval o tom Ladislav Kriška, šéf národnej lotériovej spoločnosti Tipos, ktorá bločkovú lotériu prevádzkuje. Do jedného žrebovania tak spotrebitelia zaregistrovali v priemere 5,6 mil. bločkov. Najväčší ohlas vyjadrený počtom registrácií lotéria evidovala ihneď po jej zavedení, keď v prvom žrebovaní bolo vyše 6 mil. bločkov. Hodnota vyplatených výhier v prvej a druhej šanci lotérie v minulom roku dosiahla spolu 197 tis. eur a k tomu výhercovia získali aj 13 vozidiel Kia Cee’d.
 

 
„Národná bločková lotéria prekonala mnohé očakávania a získala si priazeň,“ skonštatoval šéf Tiposu Kriška. Jej hlavným cieľom bolo ľudí motivovať pýtať si pri nákupoch tovarov a služieb pokladničné doklady, aby sa tak eliminovali prípady nepriznávania daní. Ako sa zavedenie lotérie na konkrétnych číslach prejavilo, však Kriška nehovorí. „Nádejam sa, že tie dopady sú viac než pozitívne a plne napĺňajú očakávania,“ povedal s odkazom na rezort financií či finančnú správu. Ministerstvo však zatiaľ rovnako presné čísla neuvádza, potvrdzuje však pozitívny dopad. „Predbežné čísla indikujú zlepšenie tržieb a výber dane z pridanej hodnoty najmä v prípade malých podnikov v maloobchode,“ konštatoval poradca ministra financií Radko Kuruc. 
 

Tretia šanca

Spoločnosť Tipos chce však lotériu napriek týmto tvrdeniam podporiť ďalšou novinkou, ktorou je tretia šanca. V nej sa budú môcť zúčastniť spotrebitelia priamo v televíznom vysielaní na základe spolupráce s televíziou Joj v rámci jej programu Cena je správna. Ponuku preniesť bločkovú lotériu na televízne obrazovky podľa Krišku adresovala Tiposu produkčná spoločnosť Nunez NFE, ktorá je držiteľom licenčných práv pre spomínaný program. 
 

 
„Ponuka presne kopíruje potreby, ktoré Tipos pre prenesenie Národnej bločkovej lotérie na televízne obrazovky vyžadoval,“ tvrdí Kriška. Tými sú podľa neho možnosť televízneho žrebovania s prihliadnutím na režim lotérie, celoročne garantované pravidelné vysielacie časy, integráciu hráčov Národnej bločkovej lotérie a zavedenie princípu odmeny za účasť v lotérii a takisto aj finančný strop, ktorý je stanovený na 350 až 400 tis. eur ročne. Podľa Tiposu pritom v súčasnej programovej ponuke iných slovenských televízií podobne vhodný formát nemajú a samostatný program by bol pre Tipos neakceptovateľne drahou záležitosťou. 
 

 
Programu Cena je správna sa tak bude zúčastňovať vždy 150 hráčov Národnej lotériovej spoločnosti. Vybraní budú z hráčov, ktorí svoj registračný kód z prvej a druhej šance zaregistrujú aj prostredníctvom špeciálneho formátu cez SMS. Tipos to odôvodňuje tým, aby sa zabezpečila dostupnosť vyžrebovaného finalistu, ktorý je následne kontaktovaný s ponukou na účasť v televíznom programe. V rámci neho okrem istých 20 eur vo forme nákupnej poukážky hráči získajú možnosť hrať o ďalšie ceny a automobil Kia Cee’d. Prvé vysielanie tretej šance bude v televízii v sobotu 1. februára. 
 
Tipos však plánuje Národnú bločkovú lotériu v roku 2014 podporiť aj rozširovaním siete partnerov, ktorí umožňujú svojim zákazníkom priamu registráciu do lotérie cez ich elektronické registračné pokladne. Do konca roka to boli subjekty ŠEVT, Media Tec, Deltacom Computers, Mediaprint – Kapa Pressegrosso, CBA Slovakia, FaxCopy a Coop Jednota. Pribudnúť by však mal aj reťazec Tesco, s ktorým podľa Krišku finalizujú zmluva a v závere roka začali rokovania aj s reťazcami Kaufland, Lidl, Moja Samoška a Terno.
 

Odporúčané ebooky

K téme

Najčítanejšie za 24 hodín

Z kategórie Registračné pokladne

Poradca podnikateľa a živnostníka

Prémiový obsah pre členov klubu Podnikam.sk

Zobraziť ďalšie články

Seriály na Podnikam.sk

Školenia, semináre, kurzy

BOZP - Bezpečnosť a ochrana zdravia pri práci
BOZP vo výrobe
Cash flow
Clo
Clo a logistika
Controlling
Dane a účtovníctvo
Doprava
Dotácie
DPH - Daň z pridanej hodnoty
DzP - Dane z príjmu
Enviro
Environmentalistika
Finančné riadenie
IAS/IFRS
Koronavírus
Legislatíva a zákony
Legislatíva, zákony
Logistika
Manažérske zručnosti
Manažment
Marketing
Marketing a predaj
Medzinárodné účtovné štandardy - IAS/IFRS, US GAAP
Medzinárodné účtovné štandardy (IAS/IFRS, US GAAP)
Medzinárodné zdaňovanie
Mzdy a odvody
Nehnuteľnosti
Osobný rozvoj
Ostatné dane
Personalistika
Pohľadávky
Pracovné právo
Právo
Právo, Pracovné právo
Predaj
Riadenie
Riadenie firmy
Riadenie ľudských zdrojov
Samospráva
Školstvo
Školy
Smernice
Stavebníctvo
Účtovníctvo
Účtovníctvo a dane
Verejná správa
Verejné obstarávanie-obstarávateľ
Verejné obstarávanie-uchádzač
Výroba
žiadny
Živnosť

máj

19máj8:30Sledovanie stavu vlastného imania (záporné vlastné imanie, spoločnosť v kríze)8:30 Udalosť usporiadaná: Verlag Dashöfer, s.r.o. Typ Udalosti:ŠkolenieOblasť školenia:Riadenie

19máj8:30Sledovanie stavu vlastného imania (záporné vlastné imanie, spoločnosť v kríze)8:30 Udalosť usporiadaná: Verlag Dashöfer, s.r.o. Typ Udalosti:ŠkolenieOblasť školenia:Riadenie

21máj8:30Prekážky v práci a dovolenka8:30 Udalosť usporiadaná: Verlag Dashöfer, s.r.o. Typ Udalosti:ŠkolenieOblasť školenia:Personalistika

Zobraziť všetky školenia

Eshop Podnikam.sk

Prejsť do eshopu

Zoznam firiem B2B

Zobraziť všetky firmy
Copyright © iSicommerce s.r.o. Všetky práva vyhradené. Vyhradzujeme si právo udeľovať súhlas na rozmnožovanie, šírenie a na verejný prenos obsahu. Ochrana osobných údajov | Podmienky používania | Kontakt | GDPR - Nastavenie sukromia
X