Buďte správne informovaný! Získajte prémiový účet TU
Prihlásenie
Zakúpiť členstvo
Používate zastaralý prehliadač, stránka sa nemusí zobraziť správne, môže sa zobrazovať pomaly, alebo môžu nastať iné problémy pri prehliadaní stránky. Odporúčame Vám stiahnuť si nový prehliadač tu.
FOAF.sk - Aký má firma zisk? Kto ju vlastní? Kto má dlhy? Zistite TU

5 vecí, ktoré vás McDonald’s naučí, aby ste boli úspešní v podnikaní

McDonald
15. februára 2021 Zdroj www.entrepreneur.com Tlačiť

Tento gigant je inšpiráciou pre mnohých. Čo je dôvodom jeho úspechu?

Keď podnikateľ česko-amerického pôvodu, Ray Kroc, odkúpil v roku 1961 od bratov Richarda a Maurica McDonaldových ich firmu, nikto netušil, že vytvorí jednu z najväčších obchodných sietí. Spoločnosť McDonald má viac ako 35 000 obchodov v 119 rôznych krajinách. Čo sa skrýva za úspechom tejto značky?

1. Udržanie rovnakej kvality a čistoty

Bez ohľadu na to, kde ste vo svete, môžete si byť istí, že keď navštívite McDonald, budete mať podobnú skúsenosť, pokiaľ ide o menu, potravinové obaly a prevedenie stavby. Preto koncept Raya Kroca  kladie dôraz na „rovnaké prevádzkové postupy reštaurácií, servis, kvalitu a čistotu“.

2. Vybudovanie značky

McDonald odviedla vynikajúcu prácu na vytvorenie prezentácie značky. Prostredníctvom „zlatých oblúkov“ a sloganu “ I’m Lovin‘ It“, McDonald vytvoril emocionálnu skúsenosť, ktorá nás zavedie späť do nášho detstva. Aj keď si uvedomíte, že existujú lepšie výrobky, väčšina z nás má väzbu s McDonald, ktorá je takmer nezničiteľná – čo je dôvod, prečo počujete toľko ľudí hlásať svoju lásku k McDonald hranolkám. Kdekoľvek na svete majú rovnaký vzhľad a chuť. Môžete sa na to spoľahnúť.

Silná prítomnosť značky pomáha vašej firme budovať dôveryhodnosť .

3. Nebáť sa riskovať

Aj napriek tomu, že spoločnosť dbá na dôslednosť postupov, McDonald sa občas nebojí riskovať a ponuku obohatí o novinky. Pôvodné menu obsahovalo iba hamburger, cheeseburger, hranolky, koktail a nápoje. V priebehu rokov reťazec pridal raňajky, Happy Meal, McNuggets, šaláty atď..

Aj keď došlo k chybám, ako je McLobster a McPizza, expanzii spoločnosti  to nezabránilo.

4. Prispôsobiť sa meniacim potrebám  zákazníkov

Dôvodom, prečo je gigant  McDonald ochotný riskovať, je, že si spoločnosť uvedomuje, ako je dôležité prispôsobiť sa potrebám a prianiam zákazníkov. Napríklad reštaurácie začali ponúkať zdravšie jedlá, pretože stále viac ľudí sa snaží zdravšie stravovať.

5. Naučiť sa pracovať s ľuďmi a umožniť im kariérny rast

Vedeli ste, že 40 percent manažérov McDonald vlastne začínalo ako radoví zamestnanci? To preto, že spoločnosť vie, ako rozpoznať a preniknúť do „skrytých talentov“ zamestnancov. McDonald potom odmení týchto pracovníkov tým, že im umožní pracovať na svojom kariérnom postupe. To nielen znižuje obrat, ale aj buduje spoločnosť plnú zamestnancov, ktorí ju poznajú zvonku aj zvnútra a sú extrémne lojálni.

Odporúčané ebooky

K téme

FOAF.sk firmy - Hosp. výsledky, súvahy, výkazy, DLHY, vlastníci - Zistite TU

Témy

McDonald`sobchodskillsúspechúspešní podnikatelia

Najčítanejšie za 24 hodín

Z kategórie Inšpirácia

Poradca podnikateľa a živnostníka

Prémiový obsah pre členov klubu Podnikam.sk

Zobraziť ďalšie články

Seriály na Podnikam.sk

Školenia, semináre, kurzy

BOZP - Bezpečnosť a ochrana zdravia pri práci
BOZP vo výrobe
Cash flow
Clo
Clo a logistika
Controlling
Dane a účtovníctvo
Doprava
Dotácie
DPH - Daň z pridanej hodnoty
DzP - Dane z príjmu
Enviro
Environmentalistika
Eurofondy
Finančné riadenie
IAS/IFRS
Koronavírus
Legislatíva a zákony
Legislatíva, zákony
Logistika
Manažérske zručnosti
Manažment
Marketing
Marketing a predaj
Medzinárodné účtovné štandardy - IAS/IFRS, US GAAP
Medzinárodné účtovné štandardy (IAS/IFRS, US GAAP)
Medzinárodné zdaňovanie
Mzdy a odvody
Nehnuteľnosti
Osobný rozvoj
Ostatné dane
Personalistika
Pohľadávky
Pracovné právo
Právo
Právo, Pracovné právo
Predaj
Riadenie
Riadenie firmy
Riadenie ľudských zdrojov
Samospráva
Školstvo
Školy
Smernice
Stavebníctvo
Účtovníctvo
Účtovníctvo a dane
Účtovníctvo verejnej správy
Verejná správa
Verejné obstarávanie-obstarávateľ
Verejné obstarávanie-uchádzač
Výroba
žiadny
Živnosť

marec

18mar9:30ChatGPT pre Office - Excel, Word, Outlook a Powerpoint9:30 Udalosť usporiadaná: Verlag Dashöfer, s.r.o. Typ Udalosti:ŠkolenieOblasť školenia:Marketing

18mar9:30ChatGPT pre Office - Excel, Word, Outlook a Powerpoint9:30 Udalosť usporiadaná: Verlag Dashöfer, s.r.o. Typ Udalosti:ŠkolenieOblasť školenia:Marketing

18mar9:30ChatGPT pre Office - Excel, Word, Outlook a Powerpoint9:30 Udalosť usporiadaná: Verlag Dashöfer, s.r.o. Typ Udalosti:ŠkolenieOblasť školenia:Marketing

Zobraziť všetky školenia

Eshop Podnikam.sk

Prejsť do eshopu

Zoznam firiem B2B

Zobraziť všetky firmy
Copyright © iSicommerce s.r.o. Všetky práva vyhradené. Vyhradzujeme si právo udeľovať súhlas na rozmnožovanie, šírenie a na verejný prenos obsahu. Ochrana osobných údajov | Podmienky používania | Kontakt | GDPR - Nastavenie sukromia
X