Buďte správne informovaný! Získajte prémiový účet TU
Prihlásenie
Zakúpiť členstvo
Používate zastaralý prehliadač, stránka sa nemusí zobraziť správne, môže sa zobrazovať pomaly, alebo môžu nastať iné problémy pri prehliadaní stránky. Odporúčame Vám stiahnuť si nový prehliadač tu.
FOAF.sk - Aký má firma zisk? Kto ju vlastní? Kto má dlhy? Zistite TU

Kvalitná komunikácia – alchýmia úspechu podnikateľa

Ilustračné foto: FreeDigitalPhotos.net
24. mája 2014 Zdroj Podnikam.SK, DS Tlačiť

Chcete vedieť, kedy je klient spokojný alebo naopak si už v hlave pripravuje námietku či zamietavú odpoveď? 

Zvládnuť umenie komunikácie znamená aj porozumieť reči tela

O komunikácii sa toho už pomerne veľa napísalo a dnes nájdete kvalitné zdroje aj na internetových stránkach. Špecifikom nadobudnutia schopnosti kvalitne a efektívne komunikovať je, že nestačí mať kvalitné vedomosti a informácie, ale dôležité je vedieť ich uplatniť v praxi. Je to podobné, ako keď sa chcete naučiť šoférovať. Nestačí si naštudovať vyhlášku, prečítať si informácie o spôsobe jazdy a ani zozbierať informácie od skúsenejších vodičov. Tu je potrebné si jednoducho sadnúť do auta a jazdiť. Postupne sa mnohé úkony stanú automatickými. Počtom nazbieraných kilometrov sa naše vodičské zručnosti zlepšujú.
 
Platí jedno nepísané pravidlo. Zručnosti potrebujeme získavať a zlepšovať tak, že si ich potrebujeme vyskúšať a natrénovať v praxi. Ak ste si nakúpili kvalitné knihy, je to určite veľmi nápomocné, avšak bez toho, že si vedomosti vyskúšate aj v reálnom živote, zostávajú len v teoretickej rovine. Veľmi podporujúce môže byť využitie rôznych tréningov a školení, zameraných na zlepšovanie komunikačných zručností.
 

 
Podnikateľ sa snaží uspieť často v ťažkom konkurenčnom prostredí. To, čo ho môže odlíšiť, je práve kvalitná komunikácia. Zo svojich životov poznáte, že s niektorými ľuďmi sa stretávate radšej a v ich spoločnosti sa cítite príjemne. Ak by ste pozorovali, čo to spôsobuje, zistili by ste, že sú priateľskí, pozitívne mysliaci, a vedia ako a kedy zareagovať. A najmä schopnosť vedieť reagovať vnímavo, sa môže zlepšovať práve vedomým využívaním nástrojov komunikácie bez manipulácie.
 
K zvládnutiu umenia komunikácie, je dôležité porozumieť reči tela, ktorá zohráva najvýznamnejší podiel v úspešnosti komunikácie s druhými. V našej kultúre sa od malička dáva dôraz na obsah slova a informácie, avšak výskumy ukázali, že tvorí len 7% na prenose vnímaných informácií.
 
Chcete vedieť, kedy je klient spokojný alebo naopak si už v hlave pripravuje námietku či zamietavú odpoveď? Ak rozumiete reči tela, dokážete ešte rýchlo zachrániť situáciu a zmeniť stratégiu komunikácie. Vyhnete sa priamym odmietnutiam, alebo známym výrokom do prázdna: „ My sa vám ozveme…“. Pošlite nám ponuku…“, a ani z jednej  neurobíte úspešný predaj, či  obchodný kontakt.
 
Pre zvýšenie vašej  schopnosti „pritiahnuť“ si klientov a úspešný biznis, vám odporúčame vyskúšať aj nami organizované tréningy zamerané na danú problematiku s odborníkmi z praxe. Tu budete mať možnosť opýtať sa aj na problémy, s ktorými sa stretávate a inšpirovať sa pre budúci rozmach svojho podnikania a osobný rozvoj.
 
Na školenie Ako reálne zvýšiť predaj a tržby vo vašej firme s využitím vlastných zdrojov, skúseností a času sa môžete prihlásiť tu.
 

K téme

FOAF.sk firmy - Hosp. výsledky, súvahy, výkazy, DLHY, vlastníci - Zistite TU

Najčítanejšie za 24 hodín

Z kategórie Motivácia zamestnancov

Poradca podnikateľa a živnostníka

Prémiový obsah pre členov klubu Podnikam.sk

Zobraziť ďalšie články

Seriály na Podnikam.sk

Školenia, semináre, kurzy

BOZP - Bezpečnosť a ochrana zdravia pri práci
BOZP vo výrobe
Cash flow
Clo
Clo a logistika
Controlling
Dane a účtovníctvo
Doprava
Dotácie
DPH - Daň z pridanej hodnoty
DzP - Dane z príjmu
Enviro
Environmentalistika
Eurofondy
Finančné riadenie
IAS/IFRS
Koronavírus
Legislatíva a zákony
Legislatíva, zákony
Logistika
Manažérske zručnosti
Manažment
Marketing
Marketing a predaj
Medzinárodné účtovné štandardy - IAS/IFRS, US GAAP
Medzinárodné účtovné štandardy (IAS/IFRS, US GAAP)
Medzinárodné zdaňovanie
Mzdy a odvody
Nehnuteľnosti
Osobný rozvoj
Ostatné dane
Personalistika
Pohľadávky
Pracovné právo
Právo
Právo a manažment
Právo, Pracovné právo
Predaj
Riadenie
Riadenie firmy
Riadenie ľudských zdrojov
Samospráva
Školstvo
Školy
Smernice
Stavebníctvo
Účtovníctvo
Účtovníctvo a dane
Účtovníctvo verejnej správy
Umelá inteligencia
Verejná správa
Verejné obstarávanie-obstarávateľ
Verejné obstarávanie-uchádzač
Výroba
žiadny
Živnosť

november

22nov8:30Produktový manažment8:30 Udalosť usporiadaná: Verlag Dashöfer, s.r.o. Typ Udalosti:ŠkolenieOblasť školenia:Marketing

22nov8:30Produktový manažment8:30 Udalosť usporiadaná: Verlag Dashöfer, s.r.o. Typ Udalosti:ŠkolenieOblasť školenia:Marketing

25nov8:30Diskriminácia a konflikty na pracovisku (mobbing, bossing, staffing) – právny a psychologický pohľad8:30 Udalosť usporiadaná: Verlag Dashöfer, s.r.o. Typ Udalosti:ŠkolenieOblasť školenia:Pracovné právo

Zobraziť všetky školenia

Eshop Podnikam.sk

Prejsť do eshopu

Zoznam firiem B2B

Zobraziť všetky firmy
Copyright © iSicommerce s.r.o. Všetky práva vyhradené. Vyhradzujeme si právo udeľovať súhlas na rozmnožovanie, šírenie a na verejný prenos obsahu. Ochrana osobných údajov | Podmienky používania | Kontakt | GDPR - Nastavenie sukromia
X