SR by malo nadviazať na značku “Made in Czechoslovakia“
Cieľom Slovenska v Indonézii by mal byť podľa ministra hospodárstva Juraja Miškova opätovný “návrat k tradíciám“ a k nadviazaniu na všetko pozitívne, čo výrobná a obchodná značka “Made in Czechoslovakia“ kedysi v ázijskej krajine znamenala.(SITA) – Slovensko by malo v Indonézii podľa ministra hospodárstva Juraja Miškova nadviazať na značku “Made in Czechoslovakia“. “Pojem obchodnej značky “Made in Czechoslovakia“ je aj v súčasnosti v Indonézii, najmä u staršej a strednej generácie, stále rezonujúcou značkou, spojenou s kvalitnými strojárskymi výrobkami, motocyklami a spotrebným tovarom,“ uviedol Miškov na podnikateľskom fóre počas pracovnej cesty v Indonézii.Podľa ministra cieľom rezortu je opätovný “návrat k tradíciám“ a k nadviazaniu na všetko pozitívne, čo výrobná a obchodná značka “Made in Czechoslovakia“ kedysi v Indonézii znamenala. Ako povedal Miškov, Slovensko považuje Indonéziu za krajinu, ktorá svojím významom, obchodnými možnosťami a ekonomickým potenciálom patrí k rozhodujúcim krajinám v rámci ázijsko-tichomorskej oblasti. “V tejto súvislosti prichádzame ponúknuť možnosti a očakávame zo strany indonézskych podnikateľov pozitívnu odozvu,“ dodal Miškov.O perspektíve slovensko-indonézskych hospodárskych vzťahov svedčí podľa riaditeľky sekcie priamych zahraničných investícií v Slovenskej agentúre pre rozvoj investícií a obchodu Andrei Gulovej aj podpis desiatich memoránd o spolupráci medzi slovenskými a indonézskymi podnikateľskými subjektmi. “Podpisy vzájomných dohôd o spolupráci sú dôkazom toho, že aj slovenskí podnikatelia majú potenciál uspieť v rozvojových krajinách. Ide najmä o export investičných celkov a transferov know-how. To znamená export investičných produktov, priemyselných zariadení a pomoc pri budovaní infraštruktúry“, konštatovala na podnikateľskom fóre v Indonézií Gulová.