- Podnikam.sk
- Články
- Marketing
- Reklama
- Internetová reklama
- Zle nastavenému e-shopu marketing nepomôže!
Zle nastavenému e-shopu marketing nepomôže!
Vo fáze rastu odporúča expert investovať do marketingu 20 % tržieb.
Technicky dobre spracovaný web s kvalitným dizajnom, ako aj obsahom. To sú parametre, ktoré musí mať každý e-shop, aby bol úspešný a generoval zisk. Iba vtedy dosiahne vyššiu mieru konverzie, teda vyšší podiel nákupov na návštevnosti webu.
„Miera konverzie nad 2 % je slušné číslo. Internetové obchody s konverzným pomerom viac než 5 % už patria nad priemer trhu,“ hovorí Michal Král, riaditeľ Pricemania.sk, ktorý svoje tipy na zvýšenie miery konverzie prezradí už 29. októbra 2015 na konferencii 6. ShopComm.
Technicky či dizajnovo zle nastaveným e-shopom podľa neho nepomôže ani dobrý marketing. Etablovaným obchodom, ktoré chcú u existujúcich zákazníkov zvýšiť frekvenciu nákupov, expert z Pricemania.sk odporúča investovať do marketingu zhruba 20 % tržieb.
Zvyšovanie miery konverzie je podľa Michala Krála dlhý proces, ktorý okrem špičkového webu vyžaduje dobrú obchodnú a marketingovú stratégiu, ako aj kvalitný zákaznícky servis.
Návštevníci konferencie 6. ShopComm, ktorá bude 29. októbra 2015 v Bratislave, sa môžu tešiť na celkovo 12 prednášok, medzi ktorými budú aj tieto témy:
- Účinné zbrane malého e-shopu v boji s veľkými žralokmi – OXYSHOP
- 5 pilierov úspešnej značky alebo ako byť iný v 21. storočí – DAREN&CURTIS
- Ako sa pripraviť na rast z pohľadu hostingu a vyhnúť sa poklesu tržieb – WEBGLOBE
- Vernostné programy a citlivé rozposielanie direct kampaní – PRICEWISE
- Trendy v doručovaní zásielok a ich prínos pre e-shopy – DHL
Organizátorom konferencie 6. ShopComm je spoločnosť FUSION a hlavným mediálnym partnerom je inšpiratívny dvojtýždenník PROFIT. Program konferencie nájdete na stránke www.shopcomm.eu/program/, možnosť registrácie na www.shopcomm.eu/registracia/.