Buďte správne informovaný! Získajte prémiový účet TU
Prihlásenie
Zakúpiť členstvo
Používate zastaralý prehliadač, stránka sa nemusí zobraziť správne, môže sa zobrazovať pomaly, alebo môžu nastať iné problémy pri prehliadaní stránky. Odporúčame Vám stiahnuť si nový prehliadač tu.

Zle nastavenému e-shopu marketing nepomôže!

Shopcomm logo 2015
14. októbra 2015 Zdroj Fusion Tlačiť

Vo fáze rastu odporúča expert investovať do marketingu 20 % tržieb.

Technicky dobre spracovaný web s kvalitným dizajnom, ako aj obsahom. To sú parametre, ktoré musí mať každý e-shop, aby bol úspešný a generoval zisk. Iba vtedy dosiahne vyššiu mieru konverzie, teda vyšší podiel nákupov na návštevnosti webu.

Miera konverzie nad 2 % je slušné číslo. Internetové obchody s konverzným pomerom viac než 5 % už patria nad priemer trhu,“ hovorí Michal Král, riaditeľ Pricemania.sk, ktorý svoje tipy na zvýšenie miery konverzie prezradí už 29. októbra 2015 na konferencii 6. ShopComm.

Technicky či dizajnovo zle nastaveným e-shopom podľa neho nepomôže ani dobrý marketing. Etablovaným obchodom, ktoré chcú u existujúcich zákazníkov zvýšiť frekvenciu nákupov, expert z Pricemania.sk odporúča investovať do marketingu zhruba 20 % tržieb.

Zvyšovanie miery konverzie je podľa Michala Krála dlhý proces, ktorý okrem špičkového webu vyžaduje dobrú obchodnú a marketingovú stratégiu, ako aj kvalitný zákaznícky servis.

Návštevníci konferencie 6. ShopComm, ktorá bude 29. októbra 2015 v Bratislave, sa môžu tešiť na celkovo 12 prednášok, medzi ktorými budú aj tieto témy:

  • Účinné zbrane malého e-shopu v boji s veľkými žralokmi – OXYSHOP
  • 5 pilierov úspešnej značky alebo ako byť iný v 21. storočí – DAREN&CURTIS
  • Ako sa pripraviť na rast z pohľadu hostingu a vyhnúť sa poklesu tržieb – WEBGLOBE
  • Vernostné programy a citlivé rozposielanie direct kampaní – PRICEWISE
  • Trendy v doručovaní zásielok a ich prínos pre e-shopy – DHL

Organizátorom konferencie 6. ShopComm je spoločnosť FUSION a hlavným mediálnym partnerom je inšpiratívny dvojtýždenník PROFIT. Program konferencie nájdete na stránke www.shopcomm.eu/program/, možnosť registrácie na www.shopcomm.eu/registracia/.

K téme

Témy

internetový marketingkonferencia ShopComm 2015PodnikamPodnikám ako remeselníkPodnikám ako študentPodnikám na internetePodnikám na materskej

Najčítanejšie za 24 hodín

Z kategórie Internetová reklama

Poradca podnikateľa a živnostníka

Prémiový obsah pre členov klubu Podnikam.sk

Zobraziť ďalšie články

Seriály na Podnikam.sk

Školenia, semináre, kurzy

BOZP - Bezpečnosť a ochrana zdravia pri práci
BOZP vo výrobe
Cash flow
Clo
Clo a logistika
Controlling
Dane a účtovníctvo
Doprava
Dotácie
DPH - Daň z pridanej hodnoty
DzP - Dane z príjmu
Enviro
Environmentalistika
Finančné riadenie
IAS/IFRS
Koronavírus
Legislatíva a zákony
Legislatíva, zákony
Logistika
Manažérske zručnosti
Manažment
Marketing
Marketing a predaj
Medzinárodné účtovné štandardy (IAS/IFRS, US GAAP)
Medzinárodné zdaňovanie
Mzdy a odvody
Nehnuteľnosti
Osobný rozvoj
Ostatné dane
Personalistika
Pohľadávky
Pracovné právo
Právo
Právo, Pracovné právo
Riadenie
Riadenie firmy
Riadenie ľudských zdrojov
Samospráva
Školstvo
Školy
Stavebníctvo
Účtovníctvo
Účtovníctvo a dane
Verejná správa
Verejné obstarávanie-obstarávateľ
Verejné obstarávanie-uchádzač
Výroba
žiadny
Živnosť

august

05aug9:00WEBINÁR: Transferové oceňovanie, dokumentácia transferového oceňovania a zmeny v roku 20209:00 Udalosť usporiadaná: Verlag Dashöfer, s.r.o. Typ Udalosti:ŠkolenieOblasť školenia:DzP

06aug9:00WEBINÁR: Zmluvy o zamedzení dvojitého zdanenia a transferové oceňovanie9:00 Udalosť usporiadaná: Verlag Dashöfer, s.r.o. Typ Udalosti:ŠkolenieOblasť školenia:Legislatíva a zákony

07aug9:00WEBINÁR: Ako sa vyhnúť chybám v reklamačnom procese?9:00 Udalosť usporiadaná: Verlag Dashöfer, s.r.o. Typ Udalosti:ŠkolenieOblasť školenia:Legislatíva a zákony

Zobraziť všetky školenia

Eshop Podnikam.sk

Prejsť do eshopu

Zoznam firiem B2B

Zobraziť všetky firmy
Copyright © iSicommerce s.r.o. Všetky práva vyhradené. Vyhradzujeme si právo udeľovať súhlas na rozmnožovanie, šírenie a na verejný prenos obsahu. Ochrana osobných údajov | Podmienky používania | Kontakt
OK

Web obsahuje cookies. Prevádzkovateľ webu nezbiera žiadne osobné údaje, ak nie ste registrovaný. Web obsahuje prvky tretích strán. Viac k: Ochrana osobných údajov a cookies

X