Buďte správne informovaný! Získajte prémiový účet TU
Prihlásenie
E-shop
Používate zastaralý prehliadač, stránka sa nemusí zobraziť správne, môže sa zobrazovať pomaly, alebo môžu nastať iné problémy pri prehliadaní stránky. Odporúčame Vám stiahnuť si nový prehliadač tu.

Zle nastavenému e-shopu marketing nepomôže!

Shopcomm logo 2015
14. októbra 2015 Zdroj Fusion Tlačiť

Vo fáze rastu odporúča expert investovať do marketingu 20 % tržieb.

Technicky dobre spracovaný web s kvalitným dizajnom, ako aj obsahom. To sú parametre, ktoré musí mať každý e-shop, aby bol úspešný a generoval zisk. Iba vtedy dosiahne vyššiu mieru konverzie, teda vyšší podiel nákupov na návštevnosti webu.

Miera konverzie nad 2 % je slušné číslo. Internetové obchody s konverzným pomerom viac než 5 % už patria nad priemer trhu,“ hovorí Michal Král, riaditeľ Pricemania.sk, ktorý svoje tipy na zvýšenie miery konverzie prezradí už 29. októbra 2015 na konferencii 6. ShopComm.

Technicky či dizajnovo zle nastaveným e-shopom podľa neho nepomôže ani dobrý marketing. Etablovaným obchodom, ktoré chcú u existujúcich zákazníkov zvýšiť frekvenciu nákupov, expert z Pricemania.sk odporúča investovať do marketingu zhruba 20 % tržieb.

Zvyšovanie miery konverzie je podľa Michala Krála dlhý proces, ktorý okrem špičkového webu vyžaduje dobrú obchodnú a marketingovú stratégiu, ako aj kvalitný zákaznícky servis.

Návštevníci konferencie 6. ShopComm, ktorá bude 29. októbra 2015 v Bratislave, sa môžu tešiť na celkovo 12 prednášok, medzi ktorými budú aj tieto témy:

  • Účinné zbrane malého e-shopu v boji s veľkými žralokmi – OXYSHOP
  • 5 pilierov úspešnej značky alebo ako byť iný v 21. storočí – DAREN&CURTIS
  • Ako sa pripraviť na rast z pohľadu hostingu a vyhnúť sa poklesu tržieb – WEBGLOBE
  • Vernostné programy a citlivé rozposielanie direct kampaní – PRICEWISE
  • Trendy v doručovaní zásielok a ich prínos pre e-shopy – DHL

Organizátorom konferencie 6. ShopComm je spoločnosť FUSION a hlavným mediálnym partnerom je inšpiratívny dvojtýždenník PROFIT. Program konferencie nájdete na stránke www.shopcomm.eu/program/, možnosť registrácie na www.shopcomm.eu/registracia/.

K téme

Témy

internetový marketingkonferencia ShopComm 2015PodnikamPodnikám ako remeselníkPodnikám ako študentPodnikám na internetePodnikám na materskej

Najčítanejšie za 24 hodín

Z kategórie Internetová reklama

Poradca podnikateľa a živnostníka

Prémiový obsah pre členov klubu Podnikam.sk

Zobraziť ďalšie články

Seriály na Podnikam.sk

Školenia, semináre, kurzy

BOZP - Bezpečnosť a ochrana zdravia pri práci
BOZP vo výrobe
Cash flow
Clo
Clo a logistika
Controlling
Dane a účtovníctvo
Doprava
Dotácie
DPH - Daň z pridanej hodnoty
DzP - Dane z príjmu
Enviro
Environmentalistika
Finančné riadenie
IAS/IFRS
Legislatíva a zákony
Legislatíva, zákony
Logistika
Manažérske zručnosti
Manažment
Marketing
Marketing a predaj
Medzinárodné účtovné štandardy (IAS/IFRS, US GAAP)
Medzinárodné zdaňovanie
Mzdy a odvody
Nehnuteľnosti
Osobný rozvoj
Ostatné dane
Personalistika
Pohľadávky
Pracovné právo
Právo
Riadenie
Riadenie firmy
Riadenie ľudských zdrojov
Samospráva
Školstvo
Školy
Stavebníctvo
Účtovníctvo
Účtovníctvo a dane
Verejná správa
Verejné obstarávanie-obstarávateľ
Verejné obstarávanie-uchádzač
Výroba
žiadny
Živnosť

november

25nov7:30Aktuálne povinnosti firiem v oblasti legislatívy ochrany životného prostredia7:30 Udalosť usporiadaná: Verlag Dashöfer, s.r.o. Typ Udalosti:ŠkolenieOblasť školenia:Enviro

25nov7:30Aktuálne povinnosti firiem v oblasti legislatívy ochrany životného prostredia7:30 Udalosť usporiadaná: Verlag Dashöfer, s.r.o. Typ Udalosti:ŠkolenieOblasť školenia:Enviro

28nov7:30Ekonómia pre manažérov a riaditeľov - ako sa správne zorientovať v ekonomických ukazovateľoch, účtovnej závierke, daniach a DPH7:30 Udalosť usporiadaná: Verlag Dashöfer, s.r.o. Typ Udalosti:ŠkolenieOblasť školenia:Cash flow,Manažment,Riadenie firmy

Zobraziť všetky školenia

Eshop Podnikam.sk

Prejsť do eshopu

Zoznam firiem B2B

Zobraziť všetky firmy
Copyright © iSicommerce s.r.o. Všetky práva vyhradené. Vyhradzujeme si právo udeľovať súhlas na rozmnožovanie, šírenie a na verejný prenos obsahu. Ochrana osobných údajov | Podmienky používania | Kontakt
OK

Web obsahuje cookies. Prevádzkovateľ webu nezbiera žiadne osobné údaje, ak nie ste registrovaný. Web obsahuje prvky tretích strán. Viac k: Ochrana osobných údajov a cookies

X