Sociálne médiá v práci? Novodobý „normál“
Nedávna štúdia spoločnosti Pew Research Center ukázala, že stále sa zvyšujúci počet zamestnancov sa počas pracovnej doby pripája na Facebook, Twitter a ďalšie sociálne siete.
Prieskum však zároveň ukázal, že zamestnanci sa nie vždy pripájajú na tieto médiá z osobných dôvodov. Mnohí z nich tak robia preto, že sociálne siete využívajú na pracovné účely, alebo si prostredníctvom týchto nástrojov dokonca priamo plnia svoje pracovné úlohy.
Z výsledkov štúdie tiež vyplýva, že dva najpopulárnejšie osobné dôvody, pre ktoré sa zamestnanci najčastejšie prihlasujú na sociálne siete v pracovnom čase, sú psychická prestávka od práce a komunikácia s rodinou a priateľmi. V prvom prípade to takto robí 34 % z opýtaných a v druhom prípade sa takto vyjadrilo 27 % respondentov.
Vyštudovala Právnickú fakultu Univerzity Komenského v Bratislave. V praxi sa venuje copywritingu, prekladateľskej činnosti a korporátnemu právu.