7 taktík, ako presvedčiť aj bez slov
Často sa vravieva, že obraz je hodný tisíc slov. Pri akejkoľvek komunikácii je preto dôležité aj to, akú obrazovú správu vysielate adresátovi. Čo pritom robia vaše ruky, aké emócie sa zračia na vašej tvári, aký odkaz máte v očiach? To sú kľúčové faktory, ktoré ovplyvňujú úspech vysielanej správy.
Pomocou reči tela dokážete odovzdať určitú informáciu aj bez toho, aby ste pritom čokoľvek povedali. Je to nesmierne silný nástroj, ktorý by ste mali ovládať a mať ho pod kontrolou. Pri jeho správnom používaní dokážete presvedčiť svoje publikum aj bez slov. Nasledujúce taktiky vám pomôžu ukázať sebavedomie a rešpekt.
Vyštudovala Právnickú fakultu Univerzity Komenského v Bratislave. V praxi sa venuje copywritingu, prekladateľskej činnosti a korporátnemu právu.