T-Mobile vie, ako sa robí biznis. Inšpirujte sa!
Americký telekomunikačný operátor T-Mobile opäť raz ukázal celému svetu, ako sa robí poriadny biznis. V poslednom kvartáli minulého roka takmer strojnásobil svoj zisk, pričom do svojich radov prilákal viac ako 2 milióny nových účastníkov. Za uvedeným úspechom firmy stojí najmä jej agresívna kampaň, v rámci ktorej spoločnosť ponúkala svojim zákazníkom rôzne druhy doplnkových služieb či lacnejšie mobilné telefóny na splátky.
Čistý príjem spoločnosti sa v sledovanom období vyšplhal na úctyhodných 297 miliónov amerických dolárov (USD) alebo 34 centov na jednu akciu. V rovnakom období pred rokom pritom tvoril čistý zisk tohto telekomunikačného giganta 101 miliónov USD, čo predstavovalo 12 centov na jednu akciu. Celkové tržby firmy v poslednom štvrťroku minulého roka medziročne vzrástli o 1,1 % a dostali sa tak na úroveň 8,25 bilióna USD. Tým mierne prekonali aj pôvodné prognózy analytikov na úrovni 8,20 bilióna USD.
Ambiciózne plány tejto americkej telekomunikačnej skupiny však uvedenými číslami ani zďaleka nekončia. T-Mobile v tejto súvislosti oznámil, že v nadchádzajúcom mesiaci plánuje zaujať potenciálnych nových zákazníkov obrovskou investíciou vo výške 10 biliónov USD, za ktoré chce vo vládnej aukcii kúpiť nízkofrekvenčné rádiové vlny. Na pozitívne správy okamžite zareagovali aj akcie spoločnosti, ktoré si pripísali 4,1 % po tom, čo len nedávno zaznamenali takmer 7-percentný pokles.
Vyštudovala Právnickú fakultu Univerzity Komenského v Bratislave. V praxi sa venuje copywritingu, prekladateľskej činnosti a korporátnemu právu.