Počet aktívnych zákazníkov O2 Slovakia vzrástol na 1,608 mil.
Od začiatku tohto roka do 30. júna si zákazníci do siete O2 preniesli takmer 42,3 tisíc telefónnych čísel.
O2 Slovakia v prvom polroku s výnosmi 102,8 mil. eur
Telekomunikačný operátor, spoločnosť O2 Slovakia, dosiahol v prvom polroku tohto roka výnosy vo výške 102,8 mil. eur. Ako ďalej informovala v piatok firma, priemerný mesačný výnos na zákazníka (ARPU) predplatených služieb predstavoval za druhý štvrťrok 6,1 eura, ARPU pri zákazníkoch platiacich na základe faktúry bol na úrovni 13,4 eur. Operátor zároveň evidoval kladný prevádzkový zisk pred odpismi a amortizáciou (OIBDA), ktorý oproti vlaňajšku vzrástol o sedem percent.
„O2 aj v tomto roku napreduje vo svojich plánoch. Dôkazom skvelých výsledkov a dobrých rozhodnutí je rast zákazníckej bázy, ktorá v druhom kvartáli prekročila hranicu 1,6 milióna aktívnych zákazníkov,“ uviedol generálny riaditeľ firmy O2 Martin Vlček. Zároveň dodal, že v najbližšom období sa chce spoločnosť sústrediť na budovanie infraštruktúry na báze technológie LTE.
Od začiatku tohto roka do 30. júna si zákazníci do siete O2 preniesli takmer 42,3 tisíc telefónnych čísel. Ku koncu sledovaného obdobia vzrástol medziročne počet aktívnych zákazníkov o 12,6 % na 1,608 milióna. Od začiatku roka 2014 zaznamenalo O2 čistý nárast zákazníckej bázy o takmer 68,5 tisíc. Za týmto rastom stál podľa spoločnosti takmer 16-percentný medziročný nárast zákazníkov fakturovaných služieb na takmer 821 tisíc. Počet zákazníkov predplatených služieb sa medziročne zvýšil o 9,5 % na 787 tisíc.
Spoločnosť vstúpila na slovenský trh v roku 2006 ako súčasť španielskej skupiny Telefónica. Svoju komerčnú prevádzku začala 2. februára 2007 a poskytovala služby pod značkou O2. Skupina Telefónica sa koncom vlaňajška dohodla na predaji Telefónica Czech Republic vrátane slovenskej dcéry skupine PPF za 2,467 mld. eur. Na základe dohody sa firma musela premenovať, ale operátor môže používať značku O2 najbližšie štyri roky.