Facebook má zo zahraničia vyššie reklamné tržby ako z USA
Viac ako 70 % reklamných tržieb spoločnosti Facebook tvorí reklama určená do mobilných zariadení.
Celkové tržby z reklamy spoločnosti Facebook v prvom kvartáli stúpli o 46 % na 3,3 mld. USD
Zahraničné trhy priniesli spoločnosti Facebook v prvom štvrťroku vyššie tržby z reklamy ako americký trh. Na medzinárodných trhoch totiž spoločnosť Facebook v prvom kvartáli získala 51 % svojich tržieb. Agentúru Reuters o tom informovali topmanažéri Facebooku.
Celkové tržby z reklamy spoločnosti Facebook v prvom kvartáli stúpli o 46 % na 3,3 mld. USD. Z tejto sumy približne 1,7 mld. USD pripadá na medzinárodné trhy. Zahraničné tržby z reklamy medziročne vzrástli o 36 %.
Celkové štvrťročné príjmy spoločnosti Facebook boli pritom v prvom kvartáli v sume 3,5 mld. USD. Zároveň viac ako 70 % reklamných tržieb spoločnosti Facebook tvorí reklama určená do mobilných zariadení.
Európa pritom rástla pomalšie ako americké trhy, motorom však bol región Ázie a Tichomoria, ktorý je v centre pozornosti spoločnosti Facebook. Reklamné príjmy sociálnej siete Facebook v Ázii posilnili o 57 %.
Pre porovnanie, firma Google dosiahla v prvom kvartáli 57 % tržieb na medzinárodných trhoch v prvom kvartáli, spoločnosť však nešpecifikovala konkrétne príjmy z reklamy.