Globálny predaj vozidiel Renault vlani stúpol o 3,2 %
Predaj automobilov firmy Renault na európskom trhu v roku 2014 posilnil o 12,5 %.
Dobre sa predávali Renault Clio a Captur a tiež Dacia Sandero a Duster
Predaj osobných áut a malých nákladných vozidiel Renault v minulom roku vzrástol o 3,2 % na 2 712 432 automobilov. Predaj značiek Dacia a Renault v Európe totiž pomohol vykompenzovať pokles dopytu v iných častiach sveta.
Predaj automobilov firmy Renault na európskom trhu v roku 2014 posilnil o 12,5 %. Išlo o výsledok dobrého predaja modelov Renault Clio a Captur a tiež dopytu po modeloch Dacia Sandero a Duster.
Predaj automobilov firmy Renault mimo Európy však vlani oslabil o 5,9 %, pričom na trhoch v Severnej a Južnej Amerike odbyt Renaultu klesol o 10,7 % a v Afrike, na Blízkom východe a v Indii sa znížil o 9,2 %. V tomto roku Renault očakáva posilnenie globálneho trhu s automobilmi o 2 %, pričom európsky automobilový trh by mal vzrásť o 1 % až 2 % a francúzsky trh pravdepodobne zostane stabilný.
„Prognózujeme zvýšenie nášho globálneho predaja, posilnenie našej pozície v Európe a zlepšenie pozícií na našich ostatných hlavných trhoch,“ uviedol vo vyhlásení Jerome Stoll, člen výkonného výboru zodpovedný za predaj a marketing.